WiFi - eller ej

Alt om forstærkere, højttalere, CD-changere, TV-tunere, iPod, DVD afspillere, Telefonsystemer, mm.
Besvar
Brugeravatar
SteffBJ
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20/07/2017 09:17
Geografisk sted: Vestjylland - lidt nordenfjords

WiFi - eller ej

Indlæg af SteffBJ »

Hej - Jeg er ved at prøve på at komme til bunds i, hvad vores nye bil kan - og ikke kan. Jeg vil gerne have min I-Phone 7 forbundet via WiFi og har også fundet den relevante menu i MMI. Incl. en sikkerheds kode. Jeg kommer så langt at min telefon kan finde bilen og vise IP adresse mm. Men den melder "ingen forbindelse til internettet."
Jeg har installeret MyAudi på telefonen.
Bluetooth og Kabel fungerer fint.

Bilen er: 2018 A3 Cabrio Sport.

Relevant ekstraudstyr - så vidt jeg kan se: WBG -Businesspakke. Mangler jeg noget?
Mvh Steffen
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: WiFi - eller ej

Indlæg af jorlund »

Dumt spørgsmål, men har bilen et (gyldigt) simkort? Selvom der er wifi, skal den jo stadigvæk have en mobilopkobling til resten af verden - jeg går ikke ud fra, det følger gratis med.
Brugeravatar
SteffBJ
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20/07/2017 09:17
Geografisk sted: Vestjylland - lidt nordenfjords

Re: WiFi - eller ej

Indlæg af SteffBJ »

@jorlund: Ikke spor dumt spørgsmål. Nej - der er ikke noget sim-kort i. Jeg ved ikke om der er en slot til det, men det var værd at undersøge. Ved at grave lidt så jeg på "myAudi" at det kræver MMI navi plus. Og det har vi ikke tilkøbt.
Mvh Steffen
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: WiFi - eller ej

Indlæg af SorenR »

SteffBJ skrev:@jorlund: Ikke spor dumt spørgsmål. Nej - der er ikke noget sim-kort i. Jeg ved ikke om der er en slot til det, men det var værd at undersøge. Ved at grave lidt så jeg på "myAudi" at det kræver MMI navi plus. Og det har vi ikke tilkøbt.

Hvis det er noget der skal eftermonteres, så snak med René fra Cartrends. Han har svjh en "Jyllands afdeling", hvis man ikke har modet på en overnatning i hovedstaden ;-)

http://www.cartrends.dk/

Hvis han ikke kan montere det, så det virker - så er der ingen der kan, ikke engang Audi :-

Han har lige skruet dette i en 2017 A3 - virtual cockpit ...

Billede

Billede
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
SteffBJ
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20/07/2017 09:17
Geografisk sted: Vestjylland - lidt nordenfjords

Re: WiFi - eller ej

Indlæg af SteffBJ »

Tak for linket Søren. Og et herligt billede. Det ser godt ud. Jeg ville gerne have haft det i vores. Men vi var nødt til at stoppe et sted inden prisen løb helt løbsk. De koster, de krydser :-k Det samme med "airscarf" (Det er vidst Mercedes' betegnelse men.... ) Så skulle der lige læder oveni. Så det blev også et nej tak. Håber ikke jeg lyder som en gnier/fattigrøv. Men vi har aldrig ofret SÅ mange penge på en bil før. Og vi vil jo også gerne andre ting. Så vi prøver at finde balancen. Desuden er fruen mere praktisk end "gadget" orienteret. Ulig undertegnede........... O:)
Jeg har bogmærket Cartrends og vil kigge på det (y)
Mvh Steffen
Besvar

Tilbage til "Multimedia"