Montering at DVBT RNS-D

Alt om forstærkere, højttalere, CD-changere, TV-tunere, iPod, DVD afspillere, Telefonsystemer, mm.
Besvar
Mads Lund
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 19/08/2009 17:01
Geografisk sted: Jylland

Montering at DVBT RNS-D

Indlæg af Mads Lund »

Hej,
Er der mon nogle, som har lidt erfaring med montering at DVBT, jeg har installeret en digital tuner med tilhørende interface i min A4 årg '03, men jeg kan ikke fange interfacet's brugerflade på min RNS-D, jeg syntes at den er monteret i henhold til monteringsanvisningen, som ikke beskriver om man skal afmontere den originale analoge tuner..... Jeg har kørt de nye CAN-bus ledninger parallelt med de eksisterende, men er det mon korrekt??
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: Montering at DVBT RNS-D

Indlæg af Yann »

Svært at hjælpe uden specifik info om hvad du har monteret, og hvordan du har monteret det.

Husk, jo mere info du kan levere, jo nemmere er det at få et brugbart svar :-k
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
Mads Lund
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 19/08/2009 17:01
Geografisk sted: Jylland

Re: Montering at DVBT RNS-D

Indlæg af Mads Lund »

Hej Yann,
Jeg har monteret sådan en universal DVB-T tuner via et modeltilpasset multimediainterface så jeg skulle kunne "styre" TV-signalerne fra den originale RNS-D , hvor jeg tidligere kunne modtage analoge TV-kanaler.... Jeg har monteret nye antenner, men har ikke afmonteret de originale, der fulgte ledninget og stik med interfacet som passer i RNS-D'en og det eneste der skulle laves om på, var at forbinde 2 CAN forbindelser, disse har jeg sat parallelt over de to eksisterende ledninger, som jeg ikke på stående fod husker hvad hedder?? Problemet er at jeg ikke kan komme i kontakt med interfacet og skærmen er sort med en smule sne når jeg trykker på TV-knappen........
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: Montering at DVBT RNS-D

Indlæg af Yann »

Kunne være CAN-bus ledningerne der er tilsluttet foprkert, vær opmærksom på hvor du tilslutter dem, før eller efter TMC tuneren.

Er der ordentlig dækning der hvor du prøver?
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
Mads Lund
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 15
Tilmeldt: 19/08/2009 17:01
Geografisk sted: Jylland

Re: Montering at DVBT RNS-D

Indlæg af Mads Lund »

Jeg har tilsluttet dem helt opp i stikket umiddelbart inden RNS-D'en og jeg bor i Aalborg så jeg skulle mede at der er fornuftigt signal....
Besvar

Tilbage til "Multimedia"