MMI 2g og navigation funktionalitet

Alt om MMI Navigation
Besvar
Brugeravatar
Logan
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 148
Tilmeldt: 7/08/2007 15:34
Geografisk sted: Nordsjælland

MMI 2g og navigation funktionalitet

Indlæg af Logan »

Hejsa,

I min A4 havde jeg RNS-E og den havde nogle fordele frem for MMI 2g, som jeg har nu. Eller har jeg bare ikke fundet indstillingerne?

På RNS-E kunne jeg se vejnavnet i FIS når jeg kørte, selvom jeg ikke havde slået navigation til. Det skete, hvis man satte kopasvisning til. Kan man gøre det samme på MMI'en?

På RNS-E viste den hvor langt der var til de næste tre afkørsler på motorvejen, eller hvad jeg skulle foretage mig de næste tre sving, hvis ikke jeg kørte på motorvejen. Altså en liste over hvad jeg skulle fremover. Kan man gøre det samme på MMI?
Nuværende bil: A6 3.0 TDI Avant quattro Tiptr. VAN 2006 C6 4F
Forhenværende bil: A4 2.0 TDI Le Mans Edition Limousine 2007 B7 8E
Endnu en glad Audi kører

Kun lommeuld kommer af ingenting
Brugeravatar
Inside
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 13/07/2013 12:54
Geografisk sted: København

Re: MMI 2g og navigation funktionalitet

Indlæg af Inside »

Mig bekendt kan MMI 2G kun vise én hændelse frem, og desværre ikke vise de 3 kommende handlinger man skal foretage sig når man kører.

Og angående at få vist vejnavn i FIS, så tror jeg kun det kan lade sig gøre så længe man har en igangværende rute. Men måske der er nogen som kender et tricks jeg ikke har opdaget endnu.
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
Brugeravatar
Logan
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 148
Tilmeldt: 7/08/2007 15:34
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: MMI 2g og navigation funktionalitet

Indlæg af Logan »

Øv, øv og næsten tre gange øv. Men så er det jo godt, at jeg i det mindste er glad for bilen :)
Nuværende bil: A6 3.0 TDI Avant quattro Tiptr. VAN 2006 C6 4F
Forhenværende bil: A4 2.0 TDI Le Mans Edition Limousine 2007 B7 8E
Endnu en glad Audi kører

Kun lommeuld kommer af ingenting
Besvar

Tilbage til "MMI Navigation"