opdatering af MMI 2G

Alt om MMI Navigation
Besvar
hjhs
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7/07/2013 19:56

opdatering af MMI 2G

Indlæg af hjhs »

Hej er der en som kan/vil opdatere MMI 2G omkring 7200 Grindsted? har lige købt en ny navi skive 2013 og det er som sådan også ok, dog skriver den til tider "Tjek navi disc". er det opdatering af MMI det kræver. 8)
CHG
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11/10/2009 20:30
Geografisk sted: København

Re: opdatering af MMI 2G

Indlæg af CHG »

hjhs skrev:Hej er der en som kan/vil opdatere MMI 2G omkring 7200 Grindsted? har lige købt en ny navi skive 2013 og det er som sådan også ok, dog skriver den til tider "Tjek navi disc". er det opdatering af MMI det kræver. 8)


Jeg tror ikke, at du kan forvente at en opdatering af MMI 2G software afhjælper den besked du modtager. Det lyder mere som om at DVD-drevet har svært ved at læse DVD'en = tegn på at DVD-drevet er ved at være slidt. Eller er der nogen der har fortalt at en MMI 2G software update kan afhjælpe dette? Havde du samme problem med din ældre version af kortet?
Christoffer Grønfeldt

Audi A6 Avant 2013, 3,0 TDI Multitronic
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: opdatering af MMI 2G

Indlæg af Ivan »

Gætter på, du har købt den "billige" opdatering (ca 375,-) som mig, da min osse gør det med den nye DVD. ;|
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
CHG
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11/10/2009 20:30
Geografisk sted: København

Re: opdatering af MMI 2G

Indlæg af CHG »

Ivan skrev:Gætter på, du har købt den "billige" opdatering (ca 375,-) som mig, da min osse gør det med den nye DVD. ;|


Ja, det er ikke unormalt at "backup" navi DVD'er er vanskeligere at læse end originalen. Havde samme problem på min gamle A4'er med RNS-E, men med original DVD så forsvandt problemet. Prøv at lån en original for at se om problemet fortsætter. Hvis ja, så skal drevet nok skiftes.
Christoffer Grønfeldt

Audi A6 Avant 2013, 3,0 TDI Multitronic
hjhs
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7/07/2013 19:56

Re: opdatering af MMI 2G

Indlæg af hjhs »

Hej. Ja det er korrekt at det er en "billig kopi" købt på nettet i England, har også købt en til Mercedes Comander og det virker perfekt ? har en original 2010 som køre helt uden problemer. ;)
CHG
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11/10/2009 20:30
Geografisk sted: København

Re: opdatering af MMI 2G

Indlæg af CHG »

hjhs skrev:Hej. Ja det er korrekt at det er en "billig kopi" købt på nettet i England, har også købt en til Mercedes Comander og det virker perfekt ? har en original 2010 som køre helt uden problemer. ;)


Tjaa, så er det spørgsmålet om du vil betale for et nyt DVD-drev så du kan køre billige DVD'er eller købe original DVD kort ;-) Så vidt jeg ved så ligger prisen på det samme, så hvis du kunne teste den billige DVD i en anden bil hvor du kan få dem til at virke, så ved du om det er drevet eller DVD'en.
Christoffer Grønfeldt

Audi A6 Avant 2013, 3,0 TDI Multitronic
Besvar

Tilbage til "MMI Navigation"