manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt...

Indlæg om klima & varmeanlæg
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt...

Indlæg af Star »

Nu har jeg gennemlæst stort set alle indlæg om det emne, og det lader til at rigtig mange har problemet. Min Cab laver bare stort set ingen varme, nogle gange kommer der lidt varme, så kan man høre lidt boblen under instrumentpanelet. andre gange kommer der ingen varme, eller den forsvinder så snart man tænder for blæseren på trin 1. Jeg prøvede efter jeg hentede den i april at skylle varmeapparatet igennem (af med slangerne på torpedopladen og på med en vandslange. Det hjalp lidt, men ikke meget. Ingen tvivl om at det helt rigtige er at skifte hele varmeenheden, men det er jo enormt langhåret (læs dyrt) - i arbejdstid, og så tænkte jeg på en anden løsning, og ville høre om det var andre der havde prøvet noget sådant, eller har en mening om det kan lade sig gøre.

Jeg forestiller mig at afmontere slangerne, - blokere den nederste og "fylde" varmeenheden med noget kaffemaskine afkalker og lade det stå nogen tid, og så skylle det igennem igen, fra begge sider, med lidt vandslange tryk, og så håbe at aflejringer og skidt er blevet "ætset/løsnet" - så de kan komme ud og der kan blive ordentlig passage.

mon det ville kunne du' ? - hvad tror i? :-k
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Kokken »

Med eller uden aircondition/klima


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

Kokken skrev:Med eller uden aircondition/klima


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free


Den er så meget manuel og uden klima/aircon :oops:
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Kokken »

Det lyder som defekt varme apparat. Mister den kølervand på nogen måde. Kan være et utæt rør som sender luft i røret så den ikke danner varme


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

Kokken skrev:Det lyder som defekt varme apparat. Mister den kølervand på nogen måde. Kan være et utæt rør som sender luft i røret så den ikke danner varme


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free


ja, jeg tror også det er varmeapparatet der er defekt/tilstoppet/fyldt med aflejringer,- det er ikke utæt, den mister ikke vand. Spørgsmålet går på om det er muligt at rense skidtet UDEN at skifte det, for det koster en million-milliard, - mens selve apparatet kan købes for under 200 kr på Ebay...
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Kokken »

Billedesådan ser det ud. Det jeg er ude efter hvis der kommer luft i systemtet som du siger det bobler vil den ikke varme. Eller det er selve regulatoren der sidder under kassen der er defekt. Billede sådan så min ud inden i, da jeg fik skiftet varme apparat. Det var utæt og vand løb ud i selve luft kassen. Men min vsr rådden i ind løb og udlød Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
GertH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 22/08/2010 22:33
Geografisk sted: 4733 Tappernøje

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af GertH »

Jeg synes din plan lyder meget fornuftig. Måske kan en opløst vasketabs fra opvaskemaskinen også bruges, det er skrappe sager. Jeg har læst/set at hvis der har været brugt forskellige kølervæsker blandet sammen, bliver det noget geleagtigt stads og der er vasketabs nok mest effektiv.
Når jeg læser om dit varmeproblem, falder tanken godt nok først på luft i systemet.
Mvh. Gert
GertH
Selvlært perlestensmekaniker (nu med eget rullebrædt, tak til congo)
Audi A4 1996 2.6 Konens bil
Opel Corsa 1.2 16v (bil nr. 3)Sønnens bil
A4 b5 stc. 1.8 1996 adr.(konens bil)Solgt
A6 b4 c5 1.8T aeb sedan 1997 Min bil
Renault Laguna 1.8 16v sedan (konens bil)Solgt
A4 b5 2.6 abc aut.cju 1996 SOLGT
Audi 100 c4 1991 2.3 AAR aut.SOLGT
A4 1.6 1995 (er nu blevet konens bil)SOLGT
Audi 100 1991 2.3 sedan SOLGT
Audi 100 1993 2.6 sedan SOLGT
+ dem uden plader jeg går og fixer
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

tak for svar til jer begge, jeg var lige udenlands og har ikke været online, men jeg tror jeg vil prøve det med afkalkning evt med en vaske tabs ( blandet med afkalker til kaffemaskiner :? ? ) - det med adskilning har jeg slet ikke mod på/råd til -
Jeg tror ikke der løber noget ud, for så ville der jo mangle kølervæske, og det gør der ikke.

Hvis det så ikke virker, - ja så må jeg komme tilbage med en situationsrapport... :cry:
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
erik1303
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 15/01/2012 10:56
Geografisk sted: Frederiksværk

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af erik1303 »

Jeg har været hele møllen igennem med vores forrige bil, en Mercedes 230E, og havde heller ikke lyst til at hive hele interiør ud, så jeg prøvede et alternativ.
Der var heller ikke megen varme at hente, og nu ved jeg en hel del om MB (haft 3 stk) så det var først af med duoventiler, ingen virkning, prøver med det modsatte af kølertætner, altså kølerrens, hjalp lidt, så på med endnu en portion, igen lidt bedre, men ikke godt nok.
Så var det at jeg fik et input fra en mega dygtig mekaniker jeg kender, den har sikkert fået skiftet toppakning engang, men inden da har den fyldt en del olie i kølevandet, og det bliver en slimet masse der samler sig i JA varmelegemet sagde han.
Så det var af med begge slanger til v.app, på med en lang slange og på med 1 l motorrens, slangen på den anden studs og så lade det cirkulere i 1-2 timer, en Mercedes har en lille cirkulationspumpe som standard så den var monteret på slangen.
Så efterfølgende blev den meget grumsede/hvide blanding hældt ud, og v.app. skyllet igennem, på med nyt vand og kølervæske, og SÅ var der al den varme man kunne ønske sig, måtte endda skrue ned.
Så det er måske en løsning, og den koster næsten gratis, enhver hugger har denne lille pumpe på lager, måske 50-100,-
Audi A4 B5 2,6 aut. årg. 1995 + alt i udstyr (importeret)
VW 1303 cabriolet årgang 1976
Kia Picanto (reservebilen)
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

erik1303 skrev:Jeg har været hele møllen igennem med vores forrige bil, en Mercedes 230E, og havde heller ikke lyst til at hive hele interiør ud, så jeg prøvede et alternativ.
Der var heller ikke megen varme at hente, og nu ved jeg en hel del om MB (haft 3 stk) så det var først af med duoventiler, ingen virkning, prøver med det modsatte af kølertætner, altså kølerrens, hjalp lidt, så på med endnu en portion, igen lidt bedre, men ikke godt nok.
Så var det at jeg fik et input fra en mega dygtig mekaniker jeg kender, den har sikkert fået skiftet toppakning engang, men inden da har den fyldt en del olie i kølevandet, og det bliver en slimet masse der samler sig i JA varmelegemet sagde han.
Så det var af med begge slanger til v.app, på med en lang slange og på med 1 l motorrens, slangen på den anden studs og så lade det cirkulere i 1-2 timer, en Mercedes har en lille cirkulationspumpe som standard så den var monteret på slangen.
Så efterfølgende blev den meget grumsede/hvide blanding hældt ud, og v.app. skyllet igennem, på med nyt vand og kølervæske, og SÅ var der al den varme man kunne ønske sig, måtte endda skrue ned.
Så det er måske en løsning, og den koster næsten gratis, enhver hugger har denne lille pumpe på lager, måske 50-100,-


Det lyder da smart, og absolut et forsøg værd ,- det var jo også noget i den retning jeg havde tænkt mig, -bare uden pumpen - mener du at jeg skal gå til en hugger og spørge efter en lille cirkulationspumpe fra varmeapparatet på en Mercedes? - og så bare give den lidt 12 volt fra batteriet?

jeg vil iøvrigt pointere at begge slangerne til varmeapparatet er brandvarme, så varmt vand på jo cirkulere på en eller anden måde, det gir bare ikke noget varme...
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Kokken »

Har du tjekket om delve juster armen på bunden af luftkasse flytter sig, når du skifter fea varm til koldt eller omvendt


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Bjørn T »

Kokken er nok inde på noget rigtigt.
Hvis begge slanger er lige varme, tyder det på at der ikke kommer luft igennem radiatoren.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

Kokken skrev:Har du tjekket om delve juster armen på bunden af luftkasse flytter sig, når du skifter fea varm til koldt eller omvendt


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


ja, der er forskel på kold og varm - dvs står den på kold (altså blå) og bilen er varm,- så lige når jeg slår over på varm (rødt felt) kommer der varm luft ud, men efter ganske kort tid, - især hvis jeg sætter blæseren på, så bliver luften igen kølig ( ikke iskold) men i bedste fald lunken. - nogen gang er der stort set ingen lune i luften og andre gange lidt varme, der hastigt forsvinder..

jeg er helt sikker på at kablet der lukker i og op for varmen virker som det skal..
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
Sass
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15/08/2006 20:24
Geografisk sted: Roskilde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Sass »

Har du luftet hvor retur slangen sættes på varmeapparatet - på A4 sidder i lille hul under spændebånd på de ælder bil(Audi 80) hvis nok en lille skrue :-k
AUDI A4 Limousine 1.8T AEB '96 + AUDI A4 Avant 1.8 ADR ´96 RIP.
VCDS 15.7.0
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Bjørn T »

Sass skrev:Har du luftet hvor retur slangen sættes på varmeapparatet - på A4 sidder i lille hul under spændebånd på de ælder bil(Audi 80) hvis nok en lille skrue :-k

Jeg fik det råd af en mekaniker, at køre forhjulene op på et par ramper når man fylder kølervæske på. Så skulle luftboblerne blive skubbet ud af radiatoren og op i ekspantionsbeholderen.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

Bjørn T skrev:
Sass skrev:Har du luftet hvor retur slangen sættes på varmeapparatet - på A4 sidder i lille hul under spændebånd på de ælder bil(Audi 80) hvis nok en lille skrue :-k

Jeg fik det råd af en mekaniker, at køre forhjulene op på et par ramper når man fylder kølervæske på. Så skulle luftboblerne blive skubbet ud af radiatoren og op i ekspantionsbeholderen.


Sass & Bjørn - den med rampen har jeg også lige fået af vide idag, og jeg tjekker også lige det med en luftskrue, - jeg synes dog ikke jeg så nogen da jeg havde slangerne af i april. Min mekker siger at hvis begge slangerne er varme, så er der nok ikke luft i apparatet, men det skal da prøves (y)
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af SorenR »

Star skrev:
Bjørn T skrev:
Sass skrev:Har du luftet hvor retur slangen sættes på varmeapparatet - på A4 sidder i lille hul under spændebånd på de ælder bil(Audi 80) hvis nok en lille skrue :-k

Jeg fik det råd af en mekaniker, at køre forhjulene op på et par ramper når man fylder kølervæske på. Så skulle luftboblerne blive skubbet ud af radiatoren og op i ekspantionsbeholderen.


Sass & Bjørn - den med rampen har jeg også lige fået af vide idag, og jeg tjekker også lige det med en luftskrue, - jeg synes dog ikke jeg så nogen da jeg havde slangerne af i april. Min mekker siger at hvis begge slangerne er varme, så er der nok ikke luft i apparatet, men det skal da prøves (y)

Det er ikke alle biler der har udluftningshuller/skruer, det kommer an på hvor snørklet slangerne sidder og hvor højt varmeapparatet sidder i kabinen...

På en ADR motor gør man følgende iflg. ElsaWin...

‒ Close drain plug at radiator.
‒ Replace oil seal and fit drain plug in coolant pump.
Tightening torque: 30 Nm

‒ Fill up coolant to max. mark on expansion tank.
‒ Seal expansion tank.
‒ Start engine and maintain engine speed of approx. 2000 rpm for approx. 3 minutes.
‒ Then allow engine to run at idling speed until lower hose on radiator becomes hot.
‒ Check coolant level and top up coolant if necessary. Coolant level must be on max. mark with warm engine and between min. and max. mark for cold engine.


Det kunne ikke være nemmere ;-)
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

‒ Close drain plug at radiator.
‒ Replace oil seal and fit drain plug in coolant pump.
Tightening torque: 30 Nm

‒ Fill up coolant to max. mark on expansion tank.
‒ Seal expansion tank.
‒ Start engine and maintain engine speed of approx. 2000 rpm for approx. 3 minutes.
‒ Then allow engine to run at idling speed until lower hose on radiator becomes hot.
‒ Check coolant level and top up coolant if necessary. Coolant level must be on max. mark with warm engine and between min. and max. mark for cold engine.


Det kunne ikke være nemmere ;-)[/quote]

næ, her er ingen hokus-pokus, alt skal da prøves, for nu er der brug for varme :) - jeg vil dog først køre renseprocessen med varmeapparatet alene.
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
Brugeravatar
Star
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 176
Tilmeldt: 19/03/2013 18:17
Geografisk sted: Espergærde

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af Star »

åh hvor er det skønt, når man laver "Storm P" løsninger, at det så rent faktisk dur. Jeg indkøbte et stk pumpe til at montere på en boremaskine, og klippede lystigt nogle slanger til . Tog en spand og smuldrede en opvasketabs i som tilrådet, og tilsatte lidt pulver citronsyre, og fyldte så ellers spanden halvt med varmt vand. Det syede godt.

Af med slangerne, og i med mine hjemmelavede og så sugede jeg op fra spanden, - ind varmeapparatet og tilbage i spanden. Puha, det så ikke rart ud, det der kom ud o.O

holdt pause ind i mellem og lod midlet stå og syde i apparatet, - kørte så lidt igen med pumpen osv. Skiftede blandingen i spanden 3 gange og skiftede rundt på slangerne så blandingen blev pumpet begge veje, og skyllede godt med rustvand ud, men især noget sort slam, næsten som fine metalspåner. Til sidst tømte jeg 2 spande rent vand igennem systemet med pumpen, indtil det begynde at se rent ud det der kom ud af udgangsslangen. på med kølerslangerne igen, og efter fylde en smule i expansionsbeholderen, og VUPTI - Nu er der masser af varme!! :lol: :lol:

tak for tippene, nu håber jeg det holder!

Billede

Billede

Billede
2008 Audi A3 Cabriolet 2,0 TFSI DSG 200HK
1997 Audi Cabriolet 1,8 20V - Nu solgt
1997 Audi A4 B5 1,6 næsten ny :-)
- Også solgt til glad mand :-)
1999 Audi A3 8L 5-door 1,8 Turbo, også næsten ny :-)
- Herudover:
1997 Mercedes SLK 2,3 kompressor
2012 VW Up 1,0 75HK 3-dørs
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: manglende varme i kabinen, det begynder at blive koldt..

Indlæg af SorenR »

Storm P. har ikke levet forgæves :mrgreen:

Billede
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"