Audi S2 frisklufts blæser

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
Gade
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 262
Tilmeldt: 28/05/2007 19:17
Geografisk sted: Fredericia

Audi S2 frisklufts blæser

Indlæg af Gade »

Hey..

Efter at have kørt med bilen 2 ugers tid nu er jeg ved at være lidt træt af at varmen ikke fungerer. Eller rettere sagt der er varme på som der skal være men blæseren kører ikke. Kan dog høre et eller andet køre når man tænder og slukker men ikke særligt højt (er jo også tunghøret så I vil nok kunne høre det nemmere end mig). Men dog huskede jeg at man kan fejlfinde igennem klimaanlæget og den siger 18.3 på "program" 01 og i teksten står der "fresh air blower voltage sporadic" - Frisk luft blæser spænding sporadisk. Jeg er så ikke helt med på hvad dette så vil sige helt præcis. Men den frisk luft blæser er det ikke den der sidder bag instrumentbordet tæt på handskerummet når denne er skruet af?

Evt. hvor jeg skal måle/kigge efter?

Kode: Vælg alt

Audi S2 Avant - ABY
Brugeravatar
Jonas_R
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1609
Tilmeldt: 10/10/2003 20:31
Geografisk sted: Stor københavn

Re: Audi S2 frisklufts blæser

Indlæg af Jonas_R »

Min friskluft blæser på s2'eren stoppede med at virke på et tidspunkt. På selve friskluftblæseren sidder der en styreenhed med kølerribber oven på og der går et dobbelt stik ind i den. Jeg skiftede den enhed og så kørte blæseren igen.
Gade
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 262
Tilmeldt: 28/05/2007 19:17
Geografisk sted: Fredericia

Re: Audi S2 frisklufts blæser

Indlæg af Gade »

Aha ok.. for der har været en løs forbindelse på et tidspunkt. Somme tider virkede den og sommetider ikke og mens man kørte slog den pludselig til hvis jeg f.eks. kørte på en vej godt med hård sne og størrer bump end normalt. Så jeg skal vel ind under handskerummet for at finde den del du snakker om ik? Og kan du huske hvad sådan en del kostede?

Kode: Vælg alt

Audi S2 Avant - ABY
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"