Hej.
Min fartpilot har ikke virket i den tid jeg har haft bilen.
Der er ingen reaktion når jeg aktiverer kontakten på armen, hvilket jeg kan forstå tyder på elektriske problemer.
Der er ingen sikringer som er sprunget, og vakum slanger ser umiddelbart pæne ud.
Jeg kan ikke finde en styreboks, hvor sidder den henne?
Hvor skal jeg begynde at fejlsøge henne?
På forhånd tak.
mvh
bo
fart pilot 2,8l 1993 cab
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
fart pilot 2,8l 1993 cab
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Re: fart pilot 2,8l 1993 cab
Start med at checke kontakterne/vacuumventilerne over koblings- og bremsepedalen. Det er den mest almingelige fejl.
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
Re: fart pilot 2,8l 1993 cab
Indrømmet, jeg rider ikke nødvendigvis samme dag som jeg har sadlet.
Endeligt har jeg fået snøvlet mig sammen til at kikke på min fartpilot.
Jeg kan se to kontakter på bremsepedalen.
En med to kraftige ledninger, den slutter når jeg træder, det er nok bremselys
En med to tynde ledninger og en vakumslange, den bryder når jeg trykker.
Det ser ud til at kontakterne fungerer.
Ovre under sikringsboksen er der en ordentlig spaghettigryde af ledninger, der fandt jeg et stik med bl. a. en rød/hvid ledning og en brun/blå som ikke var forbundet.
Kontakten ved bremsepedalen har også en rød/hvid ledning.
Jeg fandt en modpart som kan passe på, der sidder kun en ledning som er blå/hvid.
Er der nogen som har et diagram som jeg kan kikke på?
Ydermere, er der en lampe i instrumentet som skal lyse når man sætter fartpiloten til, det kunne hjælpe lidt.
På forhånd tak
Bo
Endeligt har jeg fået snøvlet mig sammen til at kikke på min fartpilot.
Jeg kan se to kontakter på bremsepedalen.
En med to kraftige ledninger, den slutter når jeg træder, det er nok bremselys
En med to tynde ledninger og en vakumslange, den bryder når jeg trykker.
Det ser ud til at kontakterne fungerer.
Ovre under sikringsboksen er der en ordentlig spaghettigryde af ledninger, der fandt jeg et stik med bl. a. en rød/hvid ledning og en brun/blå som ikke var forbundet.
Kontakten ved bremsepedalen har også en rød/hvid ledning.
Jeg fandt en modpart som kan passe på, der sidder kun en ledning som er blå/hvid.
Er der nogen som har et diagram som jeg kan kikke på?
Ydermere, er der en lampe i instrumentet som skal lyse når man sætter fartpiloten til, det kunne hjælpe lidt.
På forhånd tak
Bo
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Re: fart pilot 2,8l 1993 cab
Styreboksen til fartpiloten sidder sandsynligvis på den anden side af midterkonsollen. Demonter handskerummet og den burde sidde der bagved.
Vedhæfter et el-diagram.
Vedhæfter et el-diagram.
Allan Bojesen
4 cylindre er 2 for lidt til bil og 2 for meget til mc
2001 - Audi A4 3,0 V6 Avant quattro
2001 - Audi A3 1,9 TDI 130 5 dørs
2001 - Honda VTR1000 Sp1
Original VCDS fra Netech
4 cylindre er 2 for lidt til bil og 2 for meget til mc
2001 - Audi A4 3,0 V6 Avant quattro
2001 - Audi A3 1,9 TDI 130 5 dørs
2001 - Honda VTR1000 Sp1
Original VCDS fra Netech