Tilbage hos Audiclub igen
: 19/03/2019 15:24
Ohøj V8 fans - hvis der er nogen tilbage.
For - er det ved at være 7 år siden - blev min kære V8 klodset op i en lade på vestsjælland. Senere forlod jeg Audiclub.dk da mit fokus var på helt andre projekter.
V8eren trængte til en del pleje og jeg havde ikke lige tiden og værkstedet på det tidspunkt. På landevejen henslæbte jeg siden tiden med en UR-POLO årgang 1984 (en klasikker), senere en gyselig Opel - UFF og nu en CitiGo jeg ellers er glad for.
Men min V8 var aldrig helt ude af tankerne, OG I SIDSTE UGE SKETE DET!!
Vi fik gravet os ind til bunden af hjørnet i laden. Presseningen blev fjernet, og der stod hun med 4 flade hjul godt sunket ned i komøg, med et flat batteri og mussereder flere steder i motorrummet. Da alle bremser var rustet fast stod hun urokkeligt fast, selv med ny luft i alle hjul. Så vi besluttede at hun måtte startes.
Ladekabler på og for første gang i 7 år blev nøglen drejet.
OG TÆNK. Efter så mange år startede hun I 2 FORSØG!!! - Trak sine rustne bremser løs og trillede selv op på autotraileren. (Vi græd rørte)
Nu er hun så ankommet til hjemmet, hvor jeg nu skal have ryddet værkstedet så vi senere kan få hende på gaden igen. (DET kommer nok til at tage lidt tid selv om jeg har en anden V8 i dele i en container).
Bavares - Benzinen pisser ud af de rustne bezinrør, den drypper olie, køleren er utæt, batteriet er dødt og generationer af mus har nu mistet deres barndomshjem - men hva faan...
Nu er vi i gang, og jeg glæder mig.
NÅ!! Der er nogen af de gamle V8 fans tilbage her?
For - er det ved at være 7 år siden - blev min kære V8 klodset op i en lade på vestsjælland. Senere forlod jeg Audiclub.dk da mit fokus var på helt andre projekter.
V8eren trængte til en del pleje og jeg havde ikke lige tiden og værkstedet på det tidspunkt. På landevejen henslæbte jeg siden tiden med en UR-POLO årgang 1984 (en klasikker), senere en gyselig Opel - UFF og nu en CitiGo jeg ellers er glad for.
Men min V8 var aldrig helt ude af tankerne, OG I SIDSTE UGE SKETE DET!!
Vi fik gravet os ind til bunden af hjørnet i laden. Presseningen blev fjernet, og der stod hun med 4 flade hjul godt sunket ned i komøg, med et flat batteri og mussereder flere steder i motorrummet. Da alle bremser var rustet fast stod hun urokkeligt fast, selv med ny luft i alle hjul. Så vi besluttede at hun måtte startes.
Ladekabler på og for første gang i 7 år blev nøglen drejet.
OG TÆNK. Efter så mange år startede hun I 2 FORSØG!!! - Trak sine rustne bremser løs og trillede selv op på autotraileren. (Vi græd rørte)
Nu er hun så ankommet til hjemmet, hvor jeg nu skal have ryddet værkstedet så vi senere kan få hende på gaden igen. (DET kommer nok til at tage lidt tid selv om jeg har en anden V8 i dele i en container).
Bavares - Benzinen pisser ud af de rustne bezinrør, den drypper olie, køleren er utæt, batteriet er dødt og generationer af mus har nu mistet deres barndomshjem - men hva faan...
Nu er vi i gang, og jeg glæder mig.
NÅ!! Der er nogen af de gamle V8 fans tilbage her?