C4 V8 ?
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
C4 V8 ?
Hej
Jeg er kommet frem til at en c4 V8 (4,2l) er bilen for mig, men jeg kan ikke finde nogen i DK.
Er de aldrig blevet importeret?
De ligger på mobile mellem 4 og 12000€
Jeg kunne faktisk rigtigt godt tænke mig at importere sådan en slæde, også bare for øvelsens skyld, men hvad vil afgiften løbe op i?
Sådan et apparat
http://suchen.mobile.de/auto/audi-v8.ht ... UNREPAIRED
mvh
Bo
Jeg er kommet frem til at en c4 V8 (4,2l) er bilen for mig, men jeg kan ikke finde nogen i DK.
Er de aldrig blevet importeret?
De ligger på mobile mellem 4 og 12000€
Jeg kunne faktisk rigtigt godt tænke mig at importere sådan en slæde, også bare for øvelsens skyld, men hvad vil afgiften løbe op i?
Sådan et apparat
http://suchen.mobile.de/auto/audi-v8.ht ... UNREPAIRED
mvh
Bo
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Re: C4 V8 ?
det er ikke en c4 model du kikker på men derimod en audi v8 d11 model som er lavet over audi 100/200 c3 modellen
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_V8
og jo der kommer da sommetider nogle til salg i danmark men skal findes under audi v8 i den blå og på bilbasen.
fed bil som kører som en drøm
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... v8-quattro
gå evt lidt op i årgang og få en a8 i alu de er også nede i rimelig pris.
http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/198 ... v8-quattro
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_V8
og jo der kommer da sommetider nogle til salg i danmark men skal findes under audi v8 i den blå og på bilbasen.
fed bil som kører som en drøm
http://www.guloggratis.dk/biler/personb ... v8-quattro
gå evt lidt op i årgang og få en a8 i alu de er også nede i rimelig pris.
http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/198 ... v8-quattro
Re: C4 V8 ?
En model C4 V8 er en UrS4 også kaldet en Audi 100 fra 1991-1994 med en 4,2 V8 motor på 280 Hk og 400Nm
http://da.wikipedia.org/wiki/Audi_S4
http://da.wikipedia.org/wiki/Audi_S4
Audi A6 avant 2,5 TDI 1995 (den nye)
http://www.bilgalleri.dk/galleri/284325 ... nt_2_5_tdi
Audi S6 plus 4.2 V8 1997
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.asp ... ipc=250152
Audi 80 avant TDI 1993
http://www.bilgalleri.dk/galleri/241459 ... ant_19_tdi
Mercedes sprinter 315 CDI 2006
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.asp ... ipc=589761
Re: C4 V8 ?
Dem første bil i dit Mobile.de link er da en spændende variant, dem har åbenbart 2 stk V8 motorer!bonjacobsen skrev:...Jeg kunne faktisk rigtigt godt tænke mig at importere sådan en slæde, også bare for øvelsens skyld, men hvad vil afgiften løbe op i?
Sådan et apparat
http://suchen.mobile.de/auto/audi-v8.ht ... UNREPAIRED
mvh
Bo
Det er den her bil jeg klikkede på http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... ORT&noec=1
og så mangler der måske lidt indvendig finish:
Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Re: C4 V8 ?
Glem den gamle 4,2 L motor.
Den sutter olie i sig som en lyst.
Selv efter en totalrenovering bruger den olie.
Hvis det skal være den årgang bør du gå efter en 3,6 L motor.
Ellers skal du lidt længer op i årgangen. Dvs. fra 94 og opad.
Der blev 4,2 noget bedre.
Den sutter olie i sig som en lyst.
Selv efter en totalrenovering bruger den olie.
Hvis det skal være den årgang bør du gå efter en 3,6 L motor.
Ellers skal du lidt længer op i årgangen. Dvs. fra 94 og opad.
Der blev 4,2 noget bedre.
Hilsen Jan Møller.
https://www.bilgalleri.dk/galleri/28874-audi_a6_avant_quattro
https://www.bilgalleri.dk/galleri/9947-mercedes_benz_c_250_st__cdi
Jeg er ikke doven. Jeg er energi bevidst.
https://www.bilgalleri.dk/galleri/28874-audi_a6_avant_quattro
https://www.bilgalleri.dk/galleri/9947-mercedes_benz_c_250_st__cdi
Jeg er ikke doven. Jeg er energi bevidst.
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
Re: C4 V8 ?
Jan, hvor meget olieforbrug taler du om? bilen skal køre under 10000 km om året, så jeg kan godt leve med lidt.
Jeg havde egentligt fravalgt 3,6 motoren, det lyder noget kompliceret med taktkæde og tandrem sammen, men det er måske bare kællingesnak?
mojo, på Wikipedia står den som 4c, det troede jeg var c4, my bad
Jeg har kik på Alu A8, det er en meget interessant bil, jeg er bare nervøs for at den er for dyr i indkøb, men hvis afgiften kun er omkring 40000, kan det nok gå.
Jeg er blevet frarådet automat gearkasse, alle dem som er til salg i DK er med automatgear, er det også bare kællingesnak?
Bilen skal være "backup bil" for min 3L, som nu har udviklet personlighed...
Bilen kommer derfor til at stå stille 90% af tiden, og skal kun bruges til søndagskørsel.
Jeg havde egentligt fravalgt 3,6 motoren, det lyder noget kompliceret med taktkæde og tandrem sammen, men det er måske bare kællingesnak?
mojo, på Wikipedia står den som 4c, det troede jeg var c4, my bad
Jeg har kik på Alu A8, det er en meget interessant bil, jeg er bare nervøs for at den er for dyr i indkøb, men hvis afgiften kun er omkring 40000, kan det nok gå.
Jeg er blevet frarådet automat gearkasse, alle dem som er til salg i DK er med automatgear, er det også bare kællingesnak?
Bilen skal være "backup bil" for min 3L, som nu har udviklet personlighed...
Bilen kommer derfor til at stå stille 90% af tiden, og skal kun bruges til søndagskørsel.
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
Re: C4 V8 ?
En søgning på skat fortæller at afgiften på en A8 er ca. 80000kr.
https://motorregister.skat.dk/dmr-front ... urderinger
https://motorregister.skat.dk/dmr-front ... urderinger
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Re: C4 V8 ?
Alle alumotorerne kommer til at bruge olie. Jeg har haft en af hver slags, og den nye brugte mest, inden den blev udskiftet. Den nye motor brugte ingenting efter udskiftningen, så det er et resultat af forkert brugeradfærd... tæv i kold tilstand, men det kan du ikke se, når du køber den.
Min første Audi havde den 4-ventilede V8'er med 280 hk. Det er en nikasil-motor, og den brugte vel et par liter pr. 1000 km. Halvdelen forsvandt med nye ventilparaplyer, og med 5W50 kom den ned på 0,3 liter pr. 1000 km, hvilket var i orden.
Den, der har udtalt sig om komplicerede taktkædeproblemer med de motorer, skal du ikke tage imod råd fra. Kæderne sidder indvendigt og trækker de inderste knastaksler, så tandremmen kun har fat i de yderste. Det er et koncept, der benyttes på stort set alle andre motorer i koncernprogrammet - i hvert fald frem til omkring 2003. En 1,8 T er faktisk halvdelen af en V8, og V6'erne er det samme på nær en prop i hver række. Mine 5-cylindrede har også både kæde og tandrem. Jeg har faktisk byttet den ene uden at tage tandremmen af, så det er ikke noget større problem.
Et altoverskyggende problem er imidlertid adgangen til reservedele. Der er stort set intet på lager mere, og Audi er helt urimelige med priserne.
\Alex
Min første Audi havde den 4-ventilede V8'er med 280 hk. Det er en nikasil-motor, og den brugte vel et par liter pr. 1000 km. Halvdelen forsvandt med nye ventilparaplyer, og med 5W50 kom den ned på 0,3 liter pr. 1000 km, hvilket var i orden.
Den, der har udtalt sig om komplicerede taktkædeproblemer med de motorer, skal du ikke tage imod råd fra. Kæderne sidder indvendigt og trækker de inderste knastaksler, så tandremmen kun har fat i de yderste. Det er et koncept, der benyttes på stort set alle andre motorer i koncernprogrammet - i hvert fald frem til omkring 2003. En 1,8 T er faktisk halvdelen af en V8, og V6'erne er det samme på nær en prop i hver række. Mine 5-cylindrede har også både kæde og tandrem. Jeg har faktisk byttet den ene uden at tage tandremmen af, så det er ikke noget større problem.
Et altoverskyggende problem er imidlertid adgangen til reservedele. Der er stort set intet på lager mere, og Audi er helt urimelige med priserne.
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
Re: C4 V8 ?
bonjacobsen skrev:Jan, hvor meget olieforbrug taler du om? bilen skal køre under 10000 km om året, så jeg kan godt leve med lidt.
Jeg havde egentligt fravalgt 3,6 motoren, det lyder noget kompliceret med taktkæde og tandrem sammen, men det er måske bare kællingesnak?
mojo, på Wikipedia står den som 4c, det troede jeg var c4, my bad
Jeg har kik på Alu A8, det er en meget interessant bil, jeg er bare nervøs for at den er for dyr i indkøb, men hvis afgiften kun er omkring 40000, kan det nok gå.
Jeg er blevet frarådet automat gearkasse, alle dem som er til salg i DK er med automatgear, er det også bare kællingesnak?
Bilen skal være "backup bil" for min 3L, som nu har udviklet personlighed...
Bilen kommer derfor til at stå stille 90% af tiden, og skal kun bruges til søndagskørsel.
Alex har svaret på det meste.
Jeg kan ikke se hvorfor man skulle fravælge automat gear. Jeg har aldrig hørt om en automat kasse i de årgange som har fejlet.
Og hvis man har lidt problemer vil nye olie og filter løse problemet i 98 % at tilfældene.
PS: Jeg har kendt flere som havde 4,2L motoren og de brugte ca. 1L pr 1000 km.
Min brugte ca. 2 L pr 15000 km.
Hilsen Jan Møller.
https://www.bilgalleri.dk/galleri/28874-audi_a6_avant_quattro
https://www.bilgalleri.dk/galleri/9947-mercedes_benz_c_250_st__cdi
Jeg er ikke doven. Jeg er energi bevidst.
https://www.bilgalleri.dk/galleri/28874-audi_a6_avant_quattro
https://www.bilgalleri.dk/galleri/9947-mercedes_benz_c_250_st__cdi
Jeg er ikke doven. Jeg er energi bevidst.
- coupefritz
- Forumbruger
- Indlæg: 448
- Tilmeldt: 15/11/2005 20:29
- Geografisk sted: Roskilde
Re: C4 V8 ?
Jeg er blevet frarådet automat gearkasse, alle dem som er til salg i DK er med automatgear, er det også bare kællingesnak?
Denne her har stået til salg i årevis:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/s6/42/608342
Med det gode manuelle gear Havde selv en C4-S4 1992 med ZF automatik - det kom aldrig til at spille, og det var årsagen til, at den i sidste ende blev solgt igen.
Mvh.
Fritz
Skal slæden trække, skal den ha´5 på række!!!
Audi Coupe GT 2,2 årgang 1985 med grøn miljømærkat - solgt
Audi S4 2,2 quattro sedan årgang 1992 - solgt
Audi A2 1,4 TDI årgang 2001
Suzuki GSX-R 750 årgang 1989 (legetøj)
Honda CBX 750 årgang 1985 (fornuftigt legetøj) - solgt
Kawasaki KH 500 årgang 1976 (legenden)
Fritz
Skal slæden trække, skal den ha´5 på række!!!
Audi Coupe GT 2,2 årgang 1985 med grøn miljømærkat - solgt
Audi S4 2,2 quattro sedan årgang 1992 - solgt
Audi A2 1,4 TDI årgang 2001
Suzuki GSX-R 750 årgang 1989 (legetøj)
Honda CBX 750 årgang 1985 (fornuftigt legetøj) - solgt
Kawasaki KH 500 årgang 1976 (legenden)
Re: C4 V8 ?
hvis det skal være en audi v8 eller en a8 ville jeg tage en med aut gear
en audi s4/s6 er vel en helt anden tybe bil med præg på det sportslige hvor manuel gear mere er på sin plads
jeg har selv kun prøvet en 1992 audi v8 3.6l men som skulle være en eller anden spec rally model med 300 hk
jeg blev en kylling da speedometeret passerede 260 kmt uden problemer men for pokker en flyder der kan rykke afsted på en afslappet måde .
da jeg selv kikkede på audi c4 sidste gang gik jeg uden om aut gear på grund af historier om dårlige aut gearkasser
og købte en 2.8 30v quattro med kun 154000 km på klokken og da dem havde kørt 165000 km stod syncromesringene af (renoveret 7000+moms) og 50000 km senere gik spidshjulslejet(lavet uden beregning)
min kollegas audi 100 kørte 400000 km uden at røre aut gearkassen så aut til mig næste gang.
husk at kikke tanken efter for rust ved dækpladen over udstødningen det er næsten umuligt at skaffe en anden .
en audi s4/s6 er vel en helt anden tybe bil med præg på det sportslige hvor manuel gear mere er på sin plads
jeg har selv kun prøvet en 1992 audi v8 3.6l men som skulle være en eller anden spec rally model med 300 hk
jeg blev en kylling da speedometeret passerede 260 kmt uden problemer men for pokker en flyder der kan rykke afsted på en afslappet måde .
da jeg selv kikkede på audi c4 sidste gang gik jeg uden om aut gear på grund af historier om dårlige aut gearkasser
og købte en 2.8 30v quattro med kun 154000 km på klokken og da dem havde kørt 165000 km stod syncromesringene af (renoveret 7000+moms) og 50000 km senere gik spidshjulslejet(lavet uden beregning)
min kollegas audi 100 kørte 400000 km uden at røre aut gearkassen så aut til mig næste gang.
husk at kikke tanken efter for rust ved dækpladen over udstødningen det er næsten umuligt at skaffe en anden .
Re: C4 V8 ?
coupefritz skrev:
Til den pris er min skam også til salg Måske derfor den har været til salg længe...
MVH Frank
http://audiclub.dk/biler/bil.php?id=256
Audi S6 4.2l Avant 290Hk 1995
Audi A6 2.6l Limousine 150Hk 1995
http://audiclub.dk/biler/bil.php?id=256
Audi S6 4.2l Avant 290Hk 1995
Audi A6 2.6l Limousine 150Hk 1995
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
Re: C4 V8 ?
@Frank, hvad skal den S6 koste, synes du?
Man kunne jo køre over og trykke ham lidt på maven....
Tak for oplysninger om automatgear, det er rart at få flere input.
mvh Bo
Man kunne jo køre over og trykke ham lidt på maven....
Tak for oplysninger om automatgear, det er rart at få flere input.
mvh Bo
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
Re: C4 V8 ?
Nu har jeg så været ude og sparke dæk på sådan en slæde.
Den er jo lige til at blive blød i benene af, men... træerne vokser ikke ind i himlen.
Jeg var ude for at se på en V8 fra 1992.
Den har kørt i Sverige fra ny, og er kommet til Danmark i 2006, speedometeret står på 303000 km.
Den har aldrig kørt i Danmark, men nuværende ejer har haft den skilt ad for at få den omlakeret. Den ser umiddelbart rigtigt fin ud i lakken.
Ufo bremserne er nye, han havde monteret brugte fjerderben, de var så malet røde , men det kan man ikke se når man står ved siden af bilen.
Indvendig var sæderne lidt ridsede, men ikke meget.
Sædevarmen fungerede ikke, men klima anlægget så umiddelbart ud til at fungere, den kunne både blæse varm og kold luft.
Lidt underligt, så lykkedes det ikke at få ruderne fri for dug på de 20 min, køretur som jeg kørte. Om det skyldes at bilen har stået ude i et stykke tid ved jeg ikke.
Den var lidt underlig med strømmen, den kom et par gange med en alarm for håndbremsen, når jeg så trak og slækkede forsvandt det igen, måske forkert justering.
Loftslyset over dørene fungerede ikke, men lys i make up spejlet var OK.
Himlen hænger, men det er vist en kendt fejl.
Ejeren havde moteret en eller anden HArald Nyborg radio samt højttalere.
Tågelyset i bilens venstre side fungerede ikke, lys i motorrum og bagagerum ligeså.
Der så ud til at mangle et eller andet i bilens højre side, en donkraft eller?, der var en eller anden dims med en nøgle på.
Undervognen så til at begynde med fin ud, dog har gummihuden løsnet sig, og rusten gnaver flere steder, dn skal skrabes ren og sandblæses asap.
Der var fugtigt omkrin den højre trækaksel, og de så ud som om den lækkede hydraulik væske (lysegrønt)
Håndbremsekablet var hængt op i plastic strips....
JEg tror der mangler et skjold under motoren, der var intet.
"tudene" til luftfilteret i motorrummet mangler også.
Hvad siger eksperterne, er nogle af fejlene graverende, eller forventeligt på en næsten 25 år gammel bil?
Se evt billeder her:
https://onedrive.live.com/redir?resid=5 ... lder%2cjpg
Er der nogen som kunne være interreseret i at komme med ud at kikke på bilen ?, den står i nærheden af Kolding.
På forhånd tak
mvh
Bo
Den er jo lige til at blive blød i benene af, men... træerne vokser ikke ind i himlen.
Jeg var ude for at se på en V8 fra 1992.
Den har kørt i Sverige fra ny, og er kommet til Danmark i 2006, speedometeret står på 303000 km.
Den har aldrig kørt i Danmark, men nuværende ejer har haft den skilt ad for at få den omlakeret. Den ser umiddelbart rigtigt fin ud i lakken.
Ufo bremserne er nye, han havde monteret brugte fjerderben, de var så malet røde , men det kan man ikke se når man står ved siden af bilen.
Indvendig var sæderne lidt ridsede, men ikke meget.
Sædevarmen fungerede ikke, men klima anlægget så umiddelbart ud til at fungere, den kunne både blæse varm og kold luft.
Lidt underligt, så lykkedes det ikke at få ruderne fri for dug på de 20 min, køretur som jeg kørte. Om det skyldes at bilen har stået ude i et stykke tid ved jeg ikke.
Den var lidt underlig med strømmen, den kom et par gange med en alarm for håndbremsen, når jeg så trak og slækkede forsvandt det igen, måske forkert justering.
Loftslyset over dørene fungerede ikke, men lys i make up spejlet var OK.
Himlen hænger, men det er vist en kendt fejl.
Ejeren havde moteret en eller anden HArald Nyborg radio samt højttalere.
Tågelyset i bilens venstre side fungerede ikke, lys i motorrum og bagagerum ligeså.
Der så ud til at mangle et eller andet i bilens højre side, en donkraft eller?, der var en eller anden dims med en nøgle på.
Undervognen så til at begynde med fin ud, dog har gummihuden løsnet sig, og rusten gnaver flere steder, dn skal skrabes ren og sandblæses asap.
Der var fugtigt omkrin den højre trækaksel, og de så ud som om den lækkede hydraulik væske (lysegrønt)
Håndbremsekablet var hængt op i plastic strips....
JEg tror der mangler et skjold under motoren, der var intet.
"tudene" til luftfilteret i motorrummet mangler også.
Hvad siger eksperterne, er nogle af fejlene graverende, eller forventeligt på en næsten 25 år gammel bil?
Se evt billeder her:
https://onedrive.live.com/redir?resid=5 ... lder%2cjpg
Er der nogen som kunne være interreseret i at komme med ud at kikke på bilen ?, den står i nærheden af Kolding.
På forhånd tak
mvh
Bo
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Re: C4 V8 ?
Dug på ruder efter 20 min. = klimaanlæg virker ikke. Selvfølgelig kan den give kold luft i januar måned.
Varmeelementer i sæder er sikkert defekt. Hvis man sætter et knæ ned i sædet for at række over i den modsatte side, knækker varmetrådene i sædet. Har lige selv skiftet i sidste uge. Et hel..... Arbejde.
Grøn servoolie tyder på utæt tandstang = Dyrt.
Derudover virker den efter din beskrivelse som et vrag der ikke er værd at kaste penge efter. Den kan blive et meget dyrt bekendtskab.
Varmeelementer i sæder er sikkert defekt. Hvis man sætter et knæ ned i sædet for at række over i den modsatte side, knækker varmetrådene i sædet. Har lige selv skiftet i sidste uge. Et hel..... Arbejde.
Grøn servoolie tyder på utæt tandstang = Dyrt.
Derudover virker den efter din beskrivelse som et vrag der ikke er værd at kaste penge efter. Den kan blive et meget dyrt bekendtskab.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.
Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Re: C4 V8 ?
Det lysegrønne er formodentlig sporingsvæske fra klimaanlægget. Hydraulikolien er ganske vist grøn, når man kigger på en større mængde i en dunk eller lignende, men smurt ud under bilen vil man ikke kunne se, om det er brunt eller grønt - det er i hvert fald ikke lysegrønt.
På en så gammel bil ville jeg opgive klimaanlægget.
Den skal godt nok være billig
\Alex
På en så gammel bil ville jeg opgive klimaanlægget.
Den skal godt nok være billig
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
-
- Forumbruger
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 26/12/2012 17:37
- Geografisk sted: 8300 Odder
Re: C4 V8 ?
I er nogle hårde dommere
@Høy tak for videoen, det er kræs.
Jeg kan godt være med på at klimaanlægget fejler, men det må kunne repareres, der er vel en "typisk fejlkilde)
Jeg vil gerne have en bil som jeg kan gå og pusle om, som jeg ser det er bilen ikke umulig at redde, men den skal have noget kærlighed.
Hvis jeg køber den vil jeg skifte tandrem asap, samt væsker, g så bruge vinteren til at ordne bunden.
Nuværende ejer har skiftet gearkasse olie samt renset filter.
Bilen står til 63000 kr.
Er det for dyrt?
Håber i vil tage jer tid til at svare
mvh
Bo
@Høy tak for videoen, det er kræs.
Jeg kan godt være med på at klimaanlægget fejler, men det må kunne repareres, der er vel en "typisk fejlkilde)
Jeg vil gerne have en bil som jeg kan gå og pusle om, som jeg ser det er bilen ikke umulig at redde, men den skal have noget kærlighed.
Hvis jeg køber den vil jeg skifte tandrem asap, samt væsker, g så bruge vinteren til at ordne bunden.
Nuværende ejer har skiftet gearkasse olie samt renset filter.
Bilen står til 63000 kr.
Er det for dyrt?
Håber i vil tage jer tid til at svare
mvh
Bo
Audi cabriolet 1993 2,8 V6
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Audi 200 20v 1990 (projekt)
Lupo 3L 2003
Lupo 3L 1999 (udlånt)
Mini 1978 (i atomer)
Re: C4 V8 ?
LØB!...i modsat retningbonjacobsen skrev:Bilen står til 63000 kr.
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line
'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Re: C4 V8 ?
bonjacobsen skrev:Bilen står til 63000 kr.
Der må være sneget sig et 0 for meget ind. der skulle nok stå 6,300
MVH Frank
http://audiclub.dk/biler/bil.php?id=256
Audi S6 4.2l Avant 290Hk 1995
Audi A6 2.6l Limousine 150Hk 1995
http://audiclub.dk/biler/bil.php?id=256
Audi S6 4.2l Avant 290Hk 1995
Audi A6 2.6l Limousine 150Hk 1995
Re: C4 V8 ?
Den dyreste på mobile er en 3,6'er med 194.000 km til 4.000 eur.
Ellers ligger de i lejet 1.000 til 3.000 eur med kilometertal svarende til din.
Jeg har ikke fantasi til at sætte mig ind i begrundelserne for afgiftsberegningerne, men du kommer næppe til at betale 40.000 for en bil, der er 25 år gammel.
Der er en 4,2 til 1.000 eur, dog med haglskade.
Uden at være alt for hård synes jeg, at 63.000 kroner må kræve, at bilen kun har mindre mangler. Rust og klimaanlæg alene er problematiske ting, som i hvert fald koster 15.000.
\Alex
Ellers ligger de i lejet 1.000 til 3.000 eur med kilometertal svarende til din.
Jeg har ikke fantasi til at sætte mig ind i begrundelserne for afgiftsberegningerne, men du kommer næppe til at betale 40.000 for en bil, der er 25 år gammel.
Der er en 4,2 til 1.000 eur, dog med haglskade.
Uden at være alt for hård synes jeg, at 63.000 kroner må kræve, at bilen kun har mindre mangler. Rust og klimaanlæg alene er problematiske ting, som i hvert fald koster 15.000.
\Alex
Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)