Rs6 erfaringer

Audi RS 6,
Besvar
t81
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 3/01/2017 13:47

Rs6 erfaringer

Indlæg af t81 »

Hej Folkens.

Jeg er blevet lun på en RS6 i 2008-2009 årgangen, altså 5.0 v10 biturbo.

Der findes nok ikke mange af dem i DK, hvorfor det måske er svært og finde frem til nogle som har erfaringer med dem osv.

Er der nogen her på sitet som har eller har haft overstående model ?

Jeg har været forbi flere udenlandske forums og umildbart kan jeg "kun" finde 2 svagheder ved dem som skulle være rør til kølesystem som ruster og noget pakning ved olie pumpen som bliver dårlig.

Er der nogen som har erfaringer de vil dele ?
Kenni C
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 23/07/2012 10:22
Geografisk sted: Jylland

Re: Rs6 erfaringer

Indlæg af Kenni C »

Jeg kan måske..... En af mine makkere har en daytona grey avant V10 .... Der har også været nogle små ting siger han. Men han er på ferie, så kan desværre ikke hjælpe dig lige nu. Og hans har gået ca 130000km.

Vil bare lige tilføje den er ualmindelig tørstig ;) han har sendt et billede hvor der stod 35/100 pr/L på triptælleren. Så har du dybe lommer til benzin er det bilen for dig ;)

Ellers skal vi tage den over SMS når det er ?

Hov forresten kender faktisk flere der har en/ har haft. Begge chippet (700hk+) . Den ene har så solgt hans. Også begge i daytona grey som er den rigtige farve til så ondskabfuld en bil :-)

De bor begge relativ tæt på mig så kan hurtig få tjekket op på de spørgsmål du nu måtte have.

Og lige til sidst her- har du prøvet een? Det trækker fuldstændig vanvittig, og det er som om den først rigtig blir rasende i 3 gear siger min makker;)

Skiver (stål) foran skal du regne med ca 9000-13000kr- alt efter hvor du kan finde dem. Hold dig væk fra modellen med keramik skiver.
Skiverne alene til i for koster 70000kr.. Også kommer klodser osv bagefter.
(har kørt i 3 forskellige- alle avant)

Mvh Kenni Christensen.
Besvar

Tilbage til "RS 6"