Blanke rudelister til A4 B5 Avant

Her kan artikler på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under artiklen på hjemmesiden).
Besvar
Brugeravatar
RMH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 31
Tilmeldt: 30/07/2006 01:15
Geografisk sted: Københavns Amt
Kontakt:

Alternativ til udskiftning af lister!?

Indlæg af RMH »

Jeg er stadig lidt ny med min A4 B5 Avant og ville meget gerne have kromlister omkring ruderne, MEN jeg synes godt nok det er for dyrt på måden med at skifte liste osv.
Da jeg arbejder med skilte har jeg adgang til en krom folie (klisterbånd) og der har jeg lavet lidt forsøg med at beklæbe de eksiterende lister med den krom folie.

Det er ektremt vigtigt med ordenlig rengøring af specielt gummilisten for det kan holde og har lige sat det på i går, så må vi se hvor godt det holder, men det er ihvertfald et noget billigere og egentlig også nemmere alternativ Smiler

Nu ser det lidt ikke helt så lækkert ud på en hvid bil, men den skal jeg også have skiftet farve på Smiler
P.s. har ikke sat på gummilisten på førerdøren endnu.
Vedhæftede filer
Kromfolie
Kromfolie
DCP_0666.JPG (177.63 KiB) Vist 33178 gange
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af SteenTP »

Det kunne jeg godt tænke mig at se når det har været udsat for vejr og vind og vaskehaller et par måneders tid....
Jeg havde selv luret lidt på det men blev kraftigt frarådet den T-Hansen agtige fremgangsmåde.... Mr. Green

Men selvfølgelig... HVIS det virker er det da en option.... Blinke
Måske du dukker op til et event i efteråret.... vi må se at få et nyt mini-spark-dæk træf på benene igen.... Smiler
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Brugeravatar
RMH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 31
Tilmeldt: 30/07/2006 01:15
Geografisk sted: Københavns Amt
Kontakt:

Indlæg af RMH »

Nu kender jeg ikke T-hansens måde?

Jeg ved heller ikke helt hvor godt det holder, men det er lavet til autoreklamer osv, men tror det er hæfteevnen på gummilisterne der vil blive problemet, hvis bliver et problem Smiler

Jo jeg er klar på et sparke-dæk-træf.
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af SteenTP »

Jeg brugte T-hansen udtrykket for at dække over alt, hvad der ser påklistret og mindre pænt ud....

Men ud fra dit billede ser det jo ikke værst ud og jeg kunne godt tænke mig at se det up close på et tidspunkt.... Smiler
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Dante
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16/11/2006 15:32

Hvide biler

Indlæg af Dante »

Jeg syntes da ikke du skal skifte farve på din A4 den er da fed i Hvid og forresten så jeg noget i TV om at hvide biler bliver et mega hit i 07-08 men det er selvfølgelig lige meget hvis du ikke kan lide farven.

Hilsen PN.
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af SteenTP »

Kan fortælle at RMH var med på efterårs sparkdæk træffet og han HAR skiftet farve ved hjælp af folie og det så faktisk ikke helt tosset ud... til gengæld var 'krom' looket omkring ruderne ikke så overbevisende.

Godt for dig hvis du kan li' hvide biler - de er mindst 10-15% billigere end andre farver (på nær rød! Række runge ).

Personligt mener jeg at en hvilkensomhelst bil er dobbelt så fed i sort frem for hvid... Blinke

P.S. RMH er også manden bag vore nye AudiClub streamere Ok
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Aarup92
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 8/11/2011 20:49

Re: Alternativ til udskiftning af lister!?

Indlæg af Aarup92 »

RMH skrev:Jeg er stadig lidt ny med min A4 B5 Avant og ville meget gerne have kromlister omkring ruderne, MEN jeg synes godt nok det er for dyrt på måden med at skifte liste osv.
Da jeg arbejder med skilte har jeg adgang til en krom folie (klisterbånd) og der har jeg lavet lidt forsøg med at beklæbe de eksiterende lister med den krom folie.

Det er ektremt vigtigt med ordenlig rengøring af specielt gummilisten for det kan holde og har lige sat det på i går, så må vi se hvor godt det holder, men det er ihvertfald et noget billigere og egentlig også nemmere alternativ :)

Nu ser det lidt ikke helt så lækkert ud på en hvid bil, men den skal jeg også have skiftet farve på :)
P.s. har ikke sat på gummilisten på førerdøren endnu.


hvor køber man de lister?
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: Blanke rudelister til A4 B5 Avant

Indlæg af SteenTP »

RMH har ikke været på i 1½ års tid men det kan da være du kan fange ham på den adresse han har stående i profilen:
http://www.tekstlogo.dk/

Sjovt at sådan en knapt 5 år gammel tråd dukker op igen.... :)
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Besvar

Tilbage til "Artikeldebat"