Audi A4 (B5) 97-01: Udskiftning af dørlister

Her kan artikler på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under artiklen på hjemmesiden).
Besvar
1644
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 98
Tilmeldt: 4/08/2007 00:37
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Audi A4 (B5) 97-01: Udskiftning af dørlister

Indlæg af 1644 »

Hej Kirkster,

Jeg har lige benyttet mig af af den gode artikkel du har lavet for 3 år siden.

Da mine lister var meget tærede opstod der imedlertid et problem jeg ikke havde forudset.

Da jeg ville løsne skruen der holder listen på plads løb messing møtrikken bare rundt inde i selve listen og jeg kunne således ikke få de gamle lister af.

Jeg var derfor nød til at brække den gamle liste af (den smuldrede nærmest væk imellem fingrene) og mens jeg holdt møtrikken fast med en tang borede jeg med et 4 mm bor hovedet af skruen.

Nu var jeg heldig selv at have nogle rustfri 4 mm linsehoved skruer så efter en grundig rengøring af døren og lidt tectyl til listen - kunne jeg aflslutte arbejdet arbejdet.

Kunne man ikke medtage 4 stk N 014 122 8 Linsehovedskrue M4x8
samt 4 stk N 011 522 7 Skive ø4 med i indkøbssedlen du har lavet

Endelig kunne man også oplyse at der ikke er forskel på om det er sedan eller avant.

Opdaterede priser pr 6-5-2008 hos carepoint glostrup - der IKKE giver medlemsrabat hverken til os eller andre klubber - for "hele sættet" 1.060 inklusiv moms

med venlig hilsen

michael
Med Venlig Hilsen
1644 / Michael S Nielsen
_________________________
AUDI A4 AVANT 1.9 TDI -1997
VW POLO 1.4 2002
Sommerlegetøj - Honda CB 400 F - 1979
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Re: Audi A4 (B5) 97-01: Udskiftning af dørlister

Indlæg af kirkster »

1644 skrev:Da mine lister var meget tærede opstod der imedlertid et problem jeg ikke havde forudset.

Da jeg ville løsne skruen der holder listen på plads løb messing møtrikken bare rundt inde i selve listen og jeg kunne således ikke få de gamle lister af.

Jeg var derfor nød til at brække den gamle liste af (den smuldrede nærmest væk imellem fingrene) og mens jeg holdt møtrikken fast med en tang borede jeg med et 4 mm bor hovedet af skruen.

Nu var jeg heldig selv at have nogle rustfri 4 mm linsehoved skruer så efter en grundig rengøring af døren og lidt tectyl til listen - kunne jeg aflslutte arbejdet arbejdet.

Kunne man ikke medtage 4 stk N 014 122 8 Linsehovedskrue M4x8
samt 4 stk N 011 522 7 Skive ø4 med i indkøbssedlen du har lavet

Endelig kunne man også oplyse at der ikke er forskel på om det er sedan eller avant.
Altid godt med feedback Ok

Jeg har opdateret vejledningen med ppartnumrene.



1644 skrev:Opdaterede priser pr 6-5-2008 hos carepoint glostrup - der IKKE giver medlemsrabat hverken til os eller andre klubber - for "hele sættet" 1.060 inklusiv moms
Prisen hos Audi Zentrum kan jeg oplyse er 81,44 Euro - altså ca. 610 kr + porto (ca. 60 kr)


Mvh. John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Besvar

Tilbage til "Artikeldebat"