Nye modeller i 2008

Her kan nyheder på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under nyheden på hjemmesiden).
Besvar
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

Bifald Wow, endelig er A4 ved at være tilbage på sporet med deres design! Ok

B6 er kanonflot, men B7 er et totalt fejlskud efter min mening, men den nye som kommer frem er bare tæskelækker at se på! Elsker
Baj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 12
Tilmeldt: 23/09/2005 15:46
Geografisk sted: Aalborg

To flotte modeller!

Indlæg af Baj »

Så skal jeg have en A4 i 2008! Griner
the-d
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 444
Tilmeldt: 2/03/2004 19:04
Geografisk sted: Sønderjylland

Indlæg af the-d »

kitora skrev:Bifald Wow, endelig er A4 ved at være tilbage på sporet med deres design! Ok

B6 er kanonflot, men B7 er et totalt fejlskud efter min mening, men den nye som kommer frem er bare tæskelækker at se på! Elsker


Kitora jeg er helt enig..! jeg ved ikke helt hvad det er, men min nabo har en B7 og jeg har brugt 10.000'ende af timer på at se på den bil og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er jeg ikke synes om, men der er et eller andet som ikke passer sammen ved det design. Tænke
2004 A6 2,0 Avant

Audi - There Is No Substitute...
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af SteenTP »

Kald mig bare nostalgisk men en S4 B5 front og en B6 bagende med 2 dobbelte ABT pusterør ville være optimalt for mig.... om end det ikke kan lade sig gøre.... Engel
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Jakob M
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 89
Tilmeldt: 16/09/2005 11:07

Indlæg af Jakob M »

SteenTP skrev:Kald mig bare nostalgisk men en S4 B5 front og en B6 bagende med 2 dobbelte ABT pusterør ville være optimalt for mig.... om end det ikke kan lade sig gøre.... Engel


Steen, alt kan lade sig gøre.....det er bare med at være kreativ som ham der faceliftede fra B5 til B7 Række runge Række runge
Jakob

En gang Audi - Altid Audi
Brugeravatar
JK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 32
Tilmeldt: 27/05/2006 17:13

Indlæg af JK »

De ser bare for lækker ud Savle Savle

Audi har gjordt det igen Række runge Bifald
fireflashup
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 10/05/2006 13:07
Geografisk sted: Copenhagen

Indlæg af fireflashup »

Billede

Det tyske nobelmærke er på vej med en mellemklasse-SUV, der skal tage kampen op med BMW X3 - Q5.

Teknisk skal Q5 baseres på Audis A4-model. Den kompakte bil skal bygges i Ingolstadt i Tyskland og de første biler ventes at forlade samlebådet i 2008, skriver Dagens Nyheter. 1.700 ansatte skal involveres i produktionen. Den nye SUV bliver en vigtig brik for Audi i spillet om at nå en omsætning på 1,4 mio. biler årligt i 2015.

Teknisk skal Q5 baseres på Audis A4-model, og den udstyres med firehjulssystemet quattro med Torsendifferentiale samt adaptiv luftaffjedring..

Motorudrustningen er endnu ukendt, men Dagens Nyheter gætter blandt andet op Audis 2,7 liters TDI-motor og den 3,2 liter store V6-benzinmotor.
"Jeg glemmer aldrig et ansigt, men i dit tilfælde vil jeg gøre en undtagelse", Groucho Marx

A4 Avant, 1,8T B6, 2002
Brugeravatar
Reno
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 10/07/2004 12:52
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Reno »

Ama`r
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
Besvar

Tilbage til "Nyhedsdebat"