Audi-fonen styrer din bil

Her kan nyheder på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under nyheden på hjemmesiden).
Besvar
Brugeravatar
Onkel Dunkel
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 504
Tilmeldt: 2/04/2007 15:11
Geografisk sted: København

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af Onkel Dunkel »

Superfed ide - sådan en dims vil jeg gerne have... Bare ærgerligt, at den ligner en Nokia 2110i fra midten af 90'erne Meget glad
[color=#8A8A8A]
A4 cabriolet 1.8T - 2007 [/color]
Alex M
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 610
Tilmeldt: 13/02/2004 10:34

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af Alex M »

Fin ide - forudsat altså, at den ikke starter motoren, men motorVARMEREN på en kold vinterdag..... Blinke Forestiller mig i øvrigt den bizarre situation, at man via sin Audifon kan følge ens stjålne bil rundt i (ud)landet - det må være en ganske særlig oplevelse.....
Brugeravatar
Gekko
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1210
Tilmeldt: 26/06/2007 22:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af Gekko »

Det er simpelthen et "gotta have item" men den kommer velbare til at kosten en bondegård. Mon ikke det er muligt at lave et hack til sin mobillos?
Mvh. Søren

A6 Avant (4F-BDW) 2,4 V6 Multitronic S-Line
VW Polo 5D (6R-CAYC) 1,6 TDI DSG Trendline (Konebilen)
Brugeravatar
Swapsakker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22/02/2007 10:45
Geografisk sted: Lolland, Maribo
Kontakt:

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af Swapsakker »

Jeg tror det ender med, at man blot laver en software som passer til x antal mobiler. Så der kun er krav om at mobilen skal kunne håndtere forskellige ting som standard.
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af kirkster »

Swapsakker skrev:Jeg tror det ender med, at man blot laver en software som passer til x antal mobiler. Så der kun er krav om at mobilen skal kunne håndtere forskellige ting som standard.


Hvis Audi bruger midler på at udvikle en telefon, tvivler jeg på at de vil frigive SW'en til andre modeller...

Mvh. John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
lock
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19/06/2008 21:42
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af lock »

Bliver audiclub.dk overhovedet opdateret, der har jo ikke været nogle nyheder i over et halvt år??? Utålmodig
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Re: Audi-fonen styrer din bil

Indlæg af kirkster »

lock skrev:Bliver audiclub.dk overhovedet opdateret, der har jo ikke været nogle nyheder i over et halvt år??? Utålmodig


Ja, dengang imellem sker det da Blinke

Vi er nogle stykker der kan poste bla. nyheder ipå hjemmesiden. Alt er på frivillig basis og for mit eget foretagene har jeg i øjeblikket et minimum af tid og overskud til at servicere den del. Det beklager jeg da - men sådan er det.

Det var måske en idé hvis der var nogle friske kræfter der kunne føde lidt nyheder engang imellem ??

Mvh. John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Besvar

Tilbage til "Nyhedsdebat"