Grundinstilling Audi TT 1.8 8N3

Koder, gode råd, problemer, oplevelser mm, med VCDS
Besvar
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Grundinstilling Audi TT 1.8 8N3

Indlæg af cbj »

Audi TT Roadster 8N3 1.8T årg. 2000.
Det er lykkedes mig af få skiftet tandstang (husk at al gl. servo olie skal tømmes helt ud af anlægget og der ikke må blandes forskellige servo olier!!), skiftet styrekugler og fået hjuludmåling MEN.....Der er et hav af lamper der lyser i instrumentet. Det er noget med at TTérn skal grundindstilles......Tror jeg. Har et VCDS-kabel men er total amatør i brugen og vil således gerne have oplyst om der er noget jeg skal være opmærksom på inden jeg roder mig ind i "hjertet" på TTérn og derfor undgår at stå tilbage med en TTér der står helt stille :)
- TTérn kører fint men det er ikke rart med alle de advarsler og den blinkende røde bremseadvarsel i midten af instrumentet :)
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Grundinstilling Audi TT 1.8 8N3

Indlæg af jorlund »

Der er en masse detaljerede artikler på ross-tech.com

Måske det er den her, du har brug for?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28G85.29
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

Re: Grundinstilling Audi TT 1.8 8N3

Indlæg af cbj »

Tak.....Og det var ligesom i "gamle dage" i Audiclub med hurtig svar :D (y)
Jeg fik fat i og printet vejledningen. Vredet rattet h/v, kørt lige ud og kunne så ikke komme i kontakt med 03-gruppen ABS Bremser :( Måtte give op og kører til min lokale "bil pusher". Det var stikket der konnekter til hovedsikringsdåsen ovenpå batteriet der sad 1mm løs.- Nå men så blev VCDSén opdateret :)
Eneste fejl/lampe jeg ikke kunne deaktivere var,
01217 - Tændsats sideairbag i føreside (N199) 32-00 - Modstandsværdi for stor.
Er der en løsning på dette uden at det er noget med at skulle skille hele sædet af for at finde en tændsats med for høj modstandsværdi?
Besvar

Tilbage til "VCDS (kodning) & diagnose"