Genialt

Her skrives om alt andet, fx. ombygning af garage, steder man har været på kør-selv ferie, motorcykler m.m., men fortæl også gerne om din nye Audi- vis også gerne billeder af den udkårne (bil).
Forumregler
Ingen salg/køb-annoncer her, brug de dertil indrettede forum.
Besvar
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Genialt

Indlæg af Ivan »

https://www.reddit.com/r/Wellthatsucks/ ... _required/

Minder mig om en Opel Astra, jeg lånte i 90'erne. Bakkede samtidig med, at jeg drejede og fik vand fra taget ned i hovedet via den åbne siderude. :mrgreen:

Måtte for nylig "kommandere" svigermor til at rydde sit snefyldte biltag, da hendes forrude ville blive dækket ved bremsning. Hvlket "geni" mon der lige blev "beordret" til "redde" svigermor... :-
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
jorlund
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 14/06/2013 22:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Genialt

Indlæg af jorlund »

Min Audi TT har en hækspoiler, der selv kører op ved 120 km/t. Resten af tiden er den nedsænket. Når det regner, samler der sig vand i fordybningen, og når man så åbner bagklappen, løber vandet væk og ned i bagagerummet :)

... Heldigvis er der nogen, der har fortalt Audi, at deres pæne coupé også bliver brugt i regnvejr, og de har udbedret designfejlen ved at lave en gummi"tagrende", der samler vandet fra spoileren og leder det ned langs bagklappen og ud.
Brugeravatar
Frank
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 446
Tilmeldt: 21/01/2003 16:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Genialt

Indlæg af Frank »

Min S6'er åbner bla soltaget når den er halv/hel flad på batteriet, og sjovt nok sker det altid når der ligger 10 cm sne på taget ;( ;( uhhhh det er koldt :lol:
MVH Frank

http://audiclub.dk/biler/bil.php?id=256
Audi S6 4.2l Avant 290Hk 1995
Audi A6 2.6l Limousine 150Hk 1995
Brugeravatar
Jan-DK
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 3/03/2004 21:41
Geografisk sted: Sjælland

Re: Genialt

Indlæg af Jan-DK »

På min s6 har jeg fra koblet stikket til soltaget.

I kan selv gætte hvorfor.
Besvar

Tilbage til "Audiclub Social (Off Topic)"