Regnvåd kabine ...!

Indlæg om service- på værksted eller Gør Det Selv (GDS), samt værktøj og andre spørgsmål.
Besvar
Runner
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16/10/2019 13:44

Regnvåd kabine ...!

Indlæg af Runner »

Min søn var så UHELDIG at parkere bilen med åbentstående vindue. Det var lørdag, hvor der kom et mindre skybrud forbi! Førersædet og bundmåtterne (løse og faste) var gennemblødte! Har både tørret og varmet og soltørret. Har anmeldt til forsikring, der tilbyder et værkstedsbesøg (men selvrisiko på 8.000). Kan elinstallationer have taget skade og hvad med fremtidig rust? Årgang ‘16. Ha’ en god ☀️dag.
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Regnvåd kabine ...!

Indlæg af Gio »

Runner skrev:Min søn var så UHELDIG at parkere bilen med åbentstående vindue. Det var lørdag, hvor der kom et mindre skybrud forbi! Førersædet og bundmåtterne (løse og faste) var gennemblødte! Har både tørret og varmet og soltørret. Har anmeldt til forsikring, der tilbyder et værkstedsbesøg (men selvrisiko på 8.000). Kan elinstallationer have taget skade og hvad med fremtidig rust? Årgang ‘16. Ha’ en god ☀️dag.
Årgang 16...hvad? O:)

Og ja - der er en god chance for du har en masse elektronik i bunden. Begynder denne at skabe sig senere, så kommer du meget hurtigt af med 8000...
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Regnvåd kabine ...!

Indlæg af morten00 »

Gio skrev:
Runner skrev:Min søn var så UHELDIG at parkere bilen med åbentstående vindue. Det var lørdag, hvor der kom et mindre skybrud forbi! Førersædet og bundmåtterne (løse og faste) var gennemblødte! Har både tørret og varmet og soltørret. Har anmeldt til forsikring, der tilbyder et værkstedsbesøg (men selvrisiko på 8.000). Kan elinstallationer have taget skade og hvad med fremtidig rust? Årgang ‘16. Ha’ en god ☀️dag.
Årgang 16...hvad? O:)

Og ja - der er en god chance for du har en masse elektronik i bunden. Begynder denne at skabe sig senere, så kommer du meget hurtigt af med 8000...
Har den været våd i begge sider eller kun i førersiden?
Jeg mener at de fleste Audier kun har elektronik i bunden i passagersiden, så hvis den side ikke blev våd hjælper det jo ganske meget.

Rust kan ikke være noget problem, lidt ferskvand som forsvinder igen i løbet af nogle få døgn, det kan ikke få noget i bil til at ruste.

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Runner
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16/10/2019 13:44

Re: Regnvåd kabine ...!

Indlæg af Runner »

Kun venstre bund gennemblødt.
Brugeravatar
mojo
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 348
Tilmeldt: 5/07/2010 23:16
Geografisk sted: galten

Re: Regnvåd kabine ...!

Indlæg af mojo »

Et dynebetræk fyldt med kattegrus med en strips om snøvsen ind under bundmåtten .
Få det til at ligge helt ud i krogene så er den hurtigt tør igen.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Eran74
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 138
Tilmeldt: 24/06/2019 19:57
Geografisk sted: Horsens

Re: Regnvåd kabine ...!

Indlæg af Eran74 »

Sæt an elektrisk affugter i Kabinen natten over
Audi A6 C6/4F 2004, 2.4 V6 Multitronic
Besvar

Tilbage til "Service, Værktøj eller Gør Det Selv!"