Pinout på stik til dørlås

Indlæg om service- på værksted eller Gør Det Selv (GDS), samt værktøj og andre spørgsmål.
Besvar
tiwang
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 255
Tilmeldt: 1/09/2006 07:45
Geografisk sted: Bredebro, DK

Pinout på stik til dørlås

Indlæg af tiwang »

hej derude
jeg har i lang tid haft problemer med dørlåsen i højre forreste dør på min audi a2 - nu købte jeg så en ny dørlås på ebay - som SKULLE være identisk - og den ser også rigtig fin ud - men - dørlåsen kommer med en 10 (9) pins stik men den gamle i min dør har en 8 (7) pins stik. Hjælp - jeg kan simplet hen ikke finde en beskrivelse af henholdsvis det ene og det andet stik - hvilke ben kan mon undværes? og hvor? Det lader tl at efter ~ 2004 har man skiftet til et 10 pins stik..
i det 10 pins stik er der 9 pins belagt - i det original 8-pins stik er der 7 pins belagt
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med en pin-out?


Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Pinout på stik til dørlås

Indlæg af morten00 »

tiwang skrev:hej derude
jeg har i lang tid haft problemer med dørlåsen i højre forreste dør på min audi a2 - nu købte jeg så en ny dørlås på ebay - som SKULLE være identisk - og den ser også rigtig fin ud - men - dørlåsen kommer med en 10 (9) pins stik men den gamle i min dør har en 8 (7) pins stik. Hjælp - jeg kan simplet hen ikke finde en beskrivelse af henholdsvis det ene og det andet stik - hvilke ben kan mon undværes? og hvor? Det lader tl at efter ~ 2004 har man skiftet til et 10 pins stik..
i det 10 pins stik er der 9 pins belagt - i det original 8-pins stik er der 7 pins belagt
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med en pin-out?


Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
og det er ikke bare switch'en der er defekt, så kan du jo nøjes med at flytte den fra nye til den gamle?
Se evt her for mere inspiration https://www.a2oc.net/community/index.ph ... post216712

Der er jo en del forskellige dørlåse til en A2 afhængig af højre/venstre styret og med/uden centrallås, her er de tilhørende numre http://catcar.info/audivw/index.php?lan ... s9PQ%3D%3D

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
tiwang
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 255
Tilmeldt: 1/09/2006 07:45
Geografisk sted: Bredebro, DK

Re: Pinout på stik til dørlås

Indlæg af tiwang »

Hej igen
Tjo det er det måske nok - men nu har jeg bøvlet med at skifte switchen i en dørlås på en lupo og det var ikke nogen succes så jeg synes at det nok var noget nemmere og sikrer at købe en ny
Havde ikke lige regnet med at stikket skulle være et problem - og endnu mindre at det kunne være et problem at finde ud af pinout'en..

Mvh ti

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Pinout på stik til dørlås

Indlæg af diskoboy »

Kig på vagcars - der har jeg givet svaret på forskellen
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Besvar

Tilbage til "Service, Værktøj eller Gør Det Selv!"