Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værksted

Indlæg om service- på værksted eller Gør Det Selv (GDS), samt værktøj og andre spørgsmål.
Besvar
Allanxx
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 96
Tilmeldt: 1/04/2009 04:04
Geografisk sted: Vestjylland

Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værksted

Indlæg af Allanxx »

Da bilen snart skal til service. Og det er kun for evt kulance el. garanti i fremtiden at det bliver ved Audi. Ellers havde jeg gjort det selv.
Men hvem kan man her i det vestjyske ved Esbjerg betro denne opgave. Jeg kører hellere end gerne længere for det, dog ikke Sjælland ;)
Vw Esbjerg skal den ikke til. Det er 100% sikkert.
Ribe har desværre ikke Audi service.
Alternativt omkring grænsen.
Dog ikke lige AZF. De er alt for dyre.
A6 4G FL.
Dansk VCDS
Vagtacho V2.5
vag k can
Brugeravatar
KFR
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 143
Tilmeldt: 16/11/2006 15:30
Geografisk sted: Århus

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af KFR »

Billig er der nok ikke nogen steder der er, men jeg har kendskab til
SMC i Århus, som jeg ikke kan anbefale
Så er der Dirksen i Skanderborg, er i tvivl om de har fået Audi Service tilbage, dem kan jeg ikke anbefale

Der jeg pt køre til er Audi Service Horsens, kommunikationer er go, service er der lidt små ting, jeg ikke helt har være tilfreds med, men min opfattelse er at de har erfaringen, da de får mange Audier igennem.

ellers Bilernes hus i Silkeborg, skulle være ok, har en Kollega der er begyndt at bruge dem efter langdrag med SMC i Århus

Held og lykke
A3 SB 1,6 TDI 8P 2010
A6 AVANT 2.0 TFSI C6 4F 2010
A4 LIMO 1.8T B5 AEB 1996 335462 Km (Solgt)
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af Ivan »

Efter mere end 10 års brug af de såkaldte autoriserede Audi-værksteder, kan jeg desværre ikke komme med et eneste værksted, jeg kan anbefale:

Odense
Vejle
Kolding
Fredericia
Sønderborg
Leck
Flensburg
Care Point Svendborg som det allerværste - klippede kabler over til spejl med spænding på!

Hvis nogen af de nævnte værksteder mener, de ikke hører til på denne skidtliste, er jeg mere end klar til at argumentere!
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
ChristianL
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 98
Tilmeldt: 1/08/2013 20:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af ChristianL »

Hvis du er frisk på at køre til Viborg, så er jeg klar på, at personligt tage mig af dig og din A6 :)
Allanxx
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 96
Tilmeldt: 1/04/2009 04:04
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af Allanxx »

Det syntes jeg da ikke lyder særlig opløftende.

ChristianL: Er du aut. service værksted?
A6 4G FL.
Dansk VCDS
Vagtacho V2.5
vag k can
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af Ivan »

Du vil kunne læse flere tråde, med skuffede Audi-ejere. Du skal helst ligne en million ellers kan du meget nemt blive ignoret.

Ingen tvivl om Audi producerer lækre og gode biler, men servicen og værkstedernes niveau er på komponentudskiftningsniveau.

Jeg tror, at det er helt bevidst for "eftermarked". Altså maksimere indtjening, minimale garantier og ansvar.

Forretningsplan: Konstant nye og lækre bilmodeller med så lidt garanti som muligt og kunderne udskifter løbende.

Os andre der nægter at have den voldsomme værdinedskrivning, betaler KASSEN for INKOMPETENCE i et mix af komplicerede reparationsprocedurer og DYRE reservedele

Man er nok nødt til at have Toyota, før at få service i ordets oprindelige betydning..

Et Audi-værksted er næsten som en konsultation, hvor lægen siger: Nu kan du prøve denne medicin og hvis den ikke virker, prøver du bare noget andet. Selvfølgelig på din regning og dit ansvar.
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
ChristianL
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 98
Tilmeldt: 1/08/2013 20:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af ChristianL »

Yes, vi er Audi Servicepartner.

Vi kan booke en dialogmodtagelse som er gratis, hvor du og jeg går bilen igennem sammen og får en snak om hvad der skal laves. Det er en super mulighed for at få svar på sine spørgsmål, og med egne øjne se standen på sin bil, samt få et forhold til den tekniker som skal lave den :)

Du kan sende en mail til pb@soelvsten.dk eller ringe 87 25 51 40 for et tilbud.
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Audi A6 4G 150kkm service, men hvor. Audi service værkst

Indlæg af Ivan »

ChristianL skrev:Yes, vi er Audi Servicepartner.

Vi kan booke en dialogmodtagelse som er gratis, hvor du og jeg går bilen igennem sammen og får en snak om hvad der skal laves. Det er en super mulighed for at få svar på sine spørgsmål, og med egne øjne se standen på sin bil, samt få et forho ikke er ld til den tekniker som skal lave den :)

Du kan sende en mail til pb@soelvsten.dk eller ringe 87 25 51 40 for et tilbud.


ALLE virksomheder vil have "møjsager", der er uundgåelige. Møjsager har I også ifølge Trustpilot. Hvis jeg ser nogle virkelig negative omtalelser, tjekker jeg, om vedkommende kun er et brokkehovede.

Der er dog en part af Jeres kundeportefølje, som ikke er tilfredse med Sølvsten:

Hvad er Jeres procedurer og holdning til Jeres utilfredse kunder?
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Besvar

Tilbage til "Service, Værktøj eller Gør Det Selv!"