Ny Audi A3 - spørgsmål til valg af konfiguration

Indlæg om instrumenter & kabine
nfb
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 15/10/2013 21:52

Re: Ny Audi A3 - spørgsmål til valg af konfiguration

Indlæg af nfb »

8PJ skrev:Har set billede af bil med listerne, partnumrene findes i reservedelskataloget (dyre), ledningsføring er vist i El-diagram og endelig har jeg ledningsnet til samme liggende, men mangler altså lidt infor om nødvendige dørelektronikmoduler (kan bare se, at mine mangler de nødvendige pins), men hvad udstyrspakken hedder, ved jeg (endnu) ikke. :-k

nfb skrev:
Hvor har du fra at indirekte lys i trimlisterne er en mulighed der tilbydes til A3? Har søgt på Audi.de og i engelske fora og ingen steder ser jeg den option.

/Nicholas


Har fundet dele afbilledet i et reservelskatelog

http://www.partsbase.org/audi/audi-a3-s ... -interior/

Formoder det er delene 11,12, 13 og 15 som sjovt nok er afbilledet men ikke har et partnr.
Hvis det lykkes at komme videre med projektet, må du meget gerne give lyd fra dig :D
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Ny Audi A3 - spørgsmål til valg af konfiguration

Indlæg af 8PJ »

Må indrømme at temperaturen ikke er specielt befordrende for mit lille projekt, men er da kommet en smule videre. Dog ikke med dør/instrumentbræt-listerne, men har fået monteret lysleder ved kopholderen og LED-fodrumslys ud over belyste dørhåndtag, indstignings- og døradvarselslamperne, som jeg monterede tidligere.

Så lidt fremskridt er der da...

Skal nok give lyd, når/hvis jeg kommer videre med dørlisterne.


nfb skrev:
Hvis det lykkes at komme videre med projektet, må du meget gerne give lyd fra dig :D
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"