petz skrev:Der skal vagcom på mens der køres en tur og måle lidt på både den målte og ønskede luftmængde, turbotryk og indsprøjtningmængde/tidspunkt samt tomgangs balancering.
Indsprøjtningspumpen må heller ikke negligeres på den kære motortype, da denne også som regel har begrænset levetid
Kontroller evt for utætheder på trygsiden af turboen, samt at der er fuld vandring på VNT armen til vacumdåsen.
Med hensyn til pumpen så vil jeg gerne henvise til min oplevelse:
viewtopic.php?f=19&t=21164
Der går mange historier om at pumpe, motor og aut. gearkasser er dårlige...
Rigtigt er det sikkert at det ikke er det bedste der er produceret.
Men jeg er ikke overbevist om at det er så slemt som man kan læse...
Meget bliver skiftet på værksteder fordi værkstedet siger det er defekt.
Man skal nok købe en BMW hvis man vil have noget holdbart
thygepost: Du kan godt låne min spritnye LMM, mod at du så læser fejl ud på min med din nye vag com
Bor du i stor kbh. ?