Kaleche lampe lyser, vil ikke åbne og bagage rum er låst

Indlæg om dine projekter
Besvar
RieAudiA4
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30/07/2013 20:12

Kaleche lampe lyser, vil ikke åbne og bagage rum er låst

Indlæg af RieAudiA4 »

Kære team,
ny medlem her i clubben. Men jeg har brug for hjælp.... Jeg er den heldige ejer af en A4 s cabriolet. kørt 120.000 km og fra 2008.
Da jeg i søndag skulle lukke kalechen stoppede den lige inden bag klappen var på plads og jeg måtte lukke den manuel med nøgle. (ikke nemt for en ikke teknik dame). Nu vil lampen ikke slukke i instrument panel og stemme oplyser at kaleche ikke er lukket. Det er den kan jeg oplyse efter regnvejr idag.

Men Audi værksted Hørsholm eller Bagsværd kan ikke se på sagen inden den 13. august og øv siger jeg bare. Vejret er til kaleche nu. Er der gode råd at hente hos en af jer mange eksperter og allerhelst et værksted der kan klare teknikken. Håber ikke det er en funktionsfejl.

Har fornyligt fået nyt batteri på bilen ellers ingen fejl overhovedet. Jo min egne nøgle har mister dens funktion.

Tak og rigtig god aften
Rie
Rings4me
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 425
Tilmeldt: 16/10/2007 09:59

Re: Kaleche lampe lyser, vil ikke åbne og bagage rum er låst

Indlæg af Rings4me »

Det kan være boksen som kalechen ligger i, som driller - prøv at banke med let hånd på pladen under boksen, inde fra bagagerummet...
Din beskrivelse af fejlen svarer lidt til, at du eks. har en taske eller kuffert stående under boksen og denne berører boksen, så vil kaleche automatikken registrerer, at kalechen ikke må kører ned...

Mht. til din nøgle, så skal den muligvis kodes igen... Det gør du ved at stikke den i tændingslåsen og holde knapperne nede - en efter en - i nogle sekunder.
Brugeravatar
RS2fan
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 618
Tilmeldt: 18/09/2007 09:13
Geografisk sted: Charlottenlund
Kontakt:

Re: Kaleche lampe lyser, vil ikke åbne og bagage rum er låst

Indlæg af RS2fan »

RieAudiA4 skrev:Kære team,
ny medlem her i clubben. Men jeg har brug for hjælp.... Jeg er den heldige ejer af en A4 s cabriolet. kørt 120.000 km og fra 2008.
Da jeg i søndag skulle lukke kalechen stoppede den lige inden bag klappen var på plads og jeg måtte lukke den manuel med nøgle. (ikke nemt for en ikke teknik dame). Nu vil lampen ikke slukke i instrument panel og stemme oplyser at kaleche ikke er lukket. Det er den kan jeg oplyse efter regnvejr idag.

Men Audi værksted Hørsholm eller Bagsværd kan ikke se på sagen inden den 13. august og øv siger jeg bare. Vejret er til kaleche nu. Er der gode råd at hente hos en af jer mange eksperter og allerhelst et værksted der kan klare teknikken. Håber ikke det er en funktionsfejl.

Har fornyligt fået nyt batteri på bilen ellers ingen fejl overhovedet. Jo min egne nøgle har mister dens funktion.

Mener du skal have kodet bilen om, når batteriet er blevet skiftet, det samme gælder hvis polerne har været af osv. Det kan vidst gøres med VCDS og ellers hos et autoriseret audiværksted

Tak og rigtig god aften
Rie
Venlig Hilsen

Phillip Kjær Ballegaard

______________________________
Ejer af hele tre Charlottenlund Berlingoer ifølge Christian Grau!

Porsche Typ 2862 Audi RS2 Laser Rot 1995
Audi 2,6E Cabriolet Vulcan Schwarz 1995
Audi Q7 3,0 TDI quattro Phantom Schwartz 2007
Audi Cabriolet Kinder Cabrio blå metal
VCDS 15.7.1 NETECH
Besvar

Tilbage til "Projekter og teknisk informationer"