A4 Allroad 2013 klima problem

Indlæg om klima & varmeanlæg
Besvar
Brugeravatar
Joepete
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 9/02/2009 21:11
Geografisk sted: Middelfart

A4 Allroad 2013 klima problem

Indlæg af Joepete »

Hej Alle
Jeg har i to år kørt godt og helt problemfrit i min A4 Allroad fra juni 2013. Den har kun 80K på tælleren, og er blevet passet og plejet i alle ender og kanter. For et par måneder siden gik der en turbo slange, som jeg fik skiftet ved Audi. De kørte en opdatering på mit klima, da vognen var hos dem. Da jeg fik den tilbage, bemærkede jeg, at blæseren hylede fra tid til anden (som når man for 20 år siden overhalede en Volvo st. car. på vejen :0) ). I dag, da det er varmt i vejret, tænder jeg aircon., og undres, da der kommer kold luft ud af den ene centrale dyse, og varm luft ud af den lige ved siden af. AC anlægget kæmper voldsomt for at holde 20 grader i vognen, og det lykkes ikke ret godt - varmen fra højre dyse tager over ret hurtigt. Da jeg kontakter Audi, er de hurtige til at tale om spjæld problemer eller andet. At der skulle være noget med opdateringen går de slet ikke ind i...

Har nogen her prøvet noget lignende? Eller har en af jer et godt bud på, hvad der kan være problemet?

På tidligere Audi, A3 fra 2012, kunne jeg hurtigt tjekke Aircon status i det lille display. Det kan jeg ikke på A4 Allroad fra 2013. Eller kan jeg?

Håber I har tid til at hjælpe :(
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: A4 Allroad 2013 klima problem

Indlæg af morten00 »

Her er lidt inspiration - en der har oplevet noget lignende https://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=29&t=15335

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Brugeravatar
Joepete
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 34
Tilmeldt: 9/02/2009 21:11
Geografisk sted: Middelfart

Re: A4 Allroad 2013 klima problem

Indlæg af Joepete »

Tak, Morten (y)
Besvar

Tilbage til "Klima & varmeanlæg"