Installation til SD navi fra DVD installation

bilstereo, navigation, telefon, bluetooth m.m., findes her.
Besvar
Esse
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25/12/2019 20:35

Installation til SD navi fra DVD installation

Indlæg af Esse »

Hejsa, jeg har købt et brugt originalt SD kort MIB-HS version 2017/ 2018, 8W0 919 866 R(se billede)

Der er for installeret navi med DVD, har 2 SD porte og 1 dcd drev. Kan ikke få kontakt til det nye kort, og derfor ikke installerer det :(

Er der nogen der har erfaring med det, eller nud på løsning ?

Dbh Erik Bruun
Vedhæftede filer
IMG_20200617_200950.jpg
Brugeravatar
MikkelS
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 614
Tilmeldt: 22/07/2009 12:15
Geografisk sted: Aalborg

Re: Installation til SD navi fra DVD installation

Indlæg af MikkelS »

Mener også du skal købe en licens hos Audi - det er noget med at MIB2 og frem kun tillader 2-3 års upgrades efter produktionsdato - derefter skal du forbi Audi og slippe 1500 kr. mig bekendt. Det er nok for at undgå at du downloader piratkort - og endnu federe er det at selvom din navigation har google earth ja så er vejene/navigationen ikke opdateret (google earth er bare andre baggrundsbilleder og bruger IKKE google til navigation)

Du kan evt. overveje om du hellere vil bruge pengen på at få "hacket" din styring og få androi/carplay på: https://www.audizine.com/forum/showthre ... ay-actived!
Audi A4 1,8 TFSI Avant 160 hk model 2009
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Installation til SD navi fra DVD installation

Indlæg af Bjørn T »

Esse skrev:Hejsa, jeg har købt et brugt originalt SD kort MIB-HS version 2017/ 2018, 8W0 919 866 R(se billede)

Der er for installeret navi med DVD, har 2 SD porte og 1 dcd drev. Kan ikke få kontakt til det nye kort, og derfor ikke installerer det :(

Er der nogen der har erfaring med det, eller nud på løsning ?

Dbh Erik Bruun
Jeg er ikke sikker, men så vidt jeg ved, kan du ikke installere via SD, de er kun til musik. Du skal have fat i et kort på DVD.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Besvar

Tilbage til "ICE & MMI (in car entertainment & multimedia interface)"