Eftermontering af klapspejle fra B8.5 på B8

Indlæg om elektrisk og elektronisk udstyr
Besvar
BWB
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 30
Tilmeldt: 20/07/2015 16:33

Eftermontering af klapspejle fra B8.5 på B8

Indlæg af BWB »

Hej

Har lige et par spørgsmål ang. eftermontering af klapspejle fra en A4 B8.5 på A4 B8 uden klapspejle og uden sideassist.

På min model har jeg kun 1 stik fra spejlet til dørmodulet. Andre har et lille 2 polet stik ved siden af som også går op til spejlet. Hvad er dette stik til og kan man montere sådan et spejl uden at bruge det lille stik? Kan det være til sideassist?

Kan man se på dørmodulet om det understøtter opsætning af klapspejl? Sidst jeg havde en tester på så jeg at den kunne sættes op til det men har hørt at man ikke kan regne med at det virker selvom man kan vinge den af. Det kræver at udstyrs "pakken" er stor nok. Ved jeg ikke om min er men tilføjer et billede i håb om at nogen kan fortælle mig det. Komfortmodulet kunne også sættes op så jeg.

Hjææælp :)
Vedhæftede filer
IMG_0130.JPG
IMG_0132.JPG
IMG_0132.JPG (64.04 KiB) Vist 5834 gange
Mvh. Brian
A4 Avant quattro B8 2.0 TFSI S-Tronic S-Line
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Eftermontering af klapspejle fra B8.5 på B8

Indlæg af diskoboy »

Hvis din bil er født uden lyspakke (eller klapspejle), skal du med 99,9% have skiftet dørmoduler.

Det er bare at finde på eBay. Der er ikke komponent beskyttelse så du slipper for at køre fordi Audi for at få dem frigivet.

Det 2-pol stik er til side assist
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
BWB
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 30
Tilmeldt: 20/07/2015 16:33

Re: Eftermontering af klapspejle fra B8.5 på B8

Indlæg af BWB »

1000 tak for dit svar. Stor hjælp.
Jeg prøver at skifte spejlene først og kode de moduler som sidder i. Hvis det ikke virker ved jeg hvorfor ;)
Mvh. Brian
A4 Avant quattro B8 2.0 TFSI S-Tronic S-Line
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"