Motor problemer fejl OP300

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
Thomas A8
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 13/11/2022 16:11

Motor problemer fejl OP300

Indlæg af Thomas A8 »

Hejsa jeg har problemer med min motor det er min A8 4,2 v8 32v 299hk har denne fejl OP300 og har skiftet tænd rør og tændningsmodul uden held. Har også prøvet at taget at flytte rundt på tændspoler men det har heller ikke hjulpet stadig melder den ud med de samme fejl OP300 på cyl 2 og 3. Vis der er nogle der har nogle ider så enlig sige til jeg bor i aalborg vis der er nogle der vil give mig en hånd. Har set en video på YouTube om det og der er der forslag om det er kan være batteriet vis der er ikke er strøm nok på kan den lave problemer men og så tændrør tændspoler indsprøjtningdyser benzinfilter blev nævnet i videoen. Alt hjælp mod tages da jeg gerne skal ha den ud og køre og den er til salg desværre ;( nu har jeg prøvet skift tændrør skifte tændnings modul til den side den viser fejl på. Og idag har skifte tændspoler men også unden held nogle der har nogle ider ???? Kan ha gået i noget nødprogram ? KAT lampen lyser stadig og skal man ind og slette de fejl der er før den køre rigtigt igen. Det skal siges jeg er ny i at bruge vcts eller hvad det nu hedder vil så gerne den ud at køre igen min dyt
:)
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"