Lukkede døren, nu virker kabinelys og el-ruder ikke?!

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
AllQuattroNoBrakes
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3/10/2021 19:28

Lukkede døren, nu virker kabinelys og el-ruder ikke?!

Indlæg af AllQuattroNoBrakes »

Jeg pillede lyset i døren ud fordi min bil hele tiden troede døren ikke var lukket, har så kørt uden lys i døren i alt min tid.

I dag da jeg så ville vise en kammerat det, så satte jeg pæren i, lukkede døren.

Men havde sku lige glemt at sætte pæren ind, så da jeg lukkede døren - blev ''lyset'' klemt mellem døren og bilen.

Nu viser min bil så i displayet at højre for/bag dør er åben samt, venstre bagdør - samt virker kabinelyset ikke, og mine el-ruder fungere heller ikke.

What the for søren?

Vi snakker om en Audi A6 fra 2003, så har lige ødelagt hele bilen ved at lukke føre døren

Har prøvet at sætte en pære i, det gør ingen forskel og har jo kørt uden i, uden problemer?

Hvad gør jeg?
Brugeravatar
Lambrecht
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 361
Tilmeldt: 23/05/2011 07:15
Geografisk sted: Søborg

Re: Lukkede døren, nu virker kabinelys og el-ruder ikke?!

Indlæg af Lambrecht »

Du må have klemte/knækkede kabler i dørgennemføringen - der sikkert har kortsluttet lidt
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Lukkede døren, nu virker kabinelys og el-ruder ikke?!

Indlæg af morten00 »

Lambrecht skrev: 2/11/2021 18:50 Du må have klemte/knækkede kabler i dørgennemføringen - der sikkert har kortsluttet lidt
Det er et rigtig godt forslag, prøv at se her hvordan ledningerne ved bagklap kan se ud https://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?t=8674

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
AllQuattroNoBrakes
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3/10/2021 19:28

Re: Lukkede døren, nu virker kabinelys og el-ruder ikke?!

Indlæg af AllQuattroNoBrakes »

Problemet er løst venner!

Det var sku en sikring, som ikke var sprunget, men som på en eller anden måde stadig forvoldte alle problemerne.

Nu er næste tiltag, at smide en 2.5TDI turbo i, samt 2.5TDI fuel injectors også se hvor mange HK vi kan presse ud af den :))
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Lukkede døren, nu virker kabinelys og el-ruder ikke?!

Indlæg af morten00 »

AllQuattroNoBrakes skrev: 3/11/2021 23:08 Problemet er løst venner!

Det var sku en sikring, som ikke var sprunget, men som på en eller anden måde stadig forvoldte alle problemerne.

Nu er næste tiltag, at smide en 2.5TDI turbo i, samt 2.5TDI fuel injectors også se hvor mange HK vi kan presse ud af den :))
Hvorfor dog en diesel, når du nu har strøm i alle ledninger igen skal du vel bare ha´ en elmotor skruet i :mrgreen:

Prøv at se her hvis du mangler inspiration https://www.youtube.com/watch?v=nGVVioOjCUU

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"