Hjælp til køb af nyt (anderledes) rat til min A5

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Besvar
thez1337
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: 11/11/2021 12:54

Hjælp til køb af nyt (anderledes) rat til min A5

Indlæg af thez1337 »

Jeg er på udgik efter nyt rat til min;
A5 (B8.5) (S-Line Eksteriør) Sportback (2016)

https://imgur.com/a/LL7ixzY

Billede 1 viser hvilke knapper jeg har på mit nuværende rat.

Billede 2 viser, hvordan knapperne ser ud, på næsten alle de rat jeg finder interessante og har lyst til at købe. Hvordan vil det fungerer i praksis, hvis jeg installerede et rat med disse knapper, på min bil? Hvad gør knappen i den venstre cirkel? Er det blot en "Mode" knap (der så vil virke, som min "Mode" på nuværende rat gør?) eller er det noget andet - der blot ikke vil virke på min bil? Og jeg antager, at knappen i højre side er varme i rat - hvilket jeg blot vil antage ikke vil fungerer i min bil? Lad os antage at ingen af disse to knapper vil virke i min bil - vil de andre knapper virke som de skal? (bruger aldrig Mode knappen anyways, og har i forvejen ej heller varme i rattet, så får som udgangspunkt ikke brug for nogle af knapperne uanset). Men vil alt på rattet ellers fungerer?

Billede 3 viser et rat uden knapper, men kan også finde mange flotte rat, hvor det sælges sådan. Hvordan fungrerer dét i praksis? Kan jeg bare få mekker til at pille knapperne af mit nuværende, installere i dette og kode knapperne, så det kommer til at fungerer?


På forhånd tak
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"