Nogen der har styr på elektronik i A3

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Besvar
Brugeravatar
Swapsakker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22/02/2007 10:45
Geografisk sted: Lolland, Maribo
Kontakt:

Nogen der har styr på elektronik i A3

Indlæg af Swapsakker »

Jeg har kigget lidt på dørlister med led, men inden jeg kæber dem, skal jeg ha styr på montering af strøm. Det er ik lige det jeg har mest styr på. Så tænkte om der var nogen her som kunne hjælpe til en nem måde at få strøm ved de 4 dør/fodlister i en A3 sportback fra 2013, så de tænder når man åbner døren.
Brugeravatar
Lambrecht
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 361
Tilmeldt: 23/05/2011 07:15
Geografisk sted: Søborg

Re: Nogen der har styr på elektronik i A3

Indlæg af Lambrecht »

Swapsakker skrev:Jeg har kigget lidt på dørlister med led, men inden jeg kæber dem, skal jeg ha styr på montering af strøm. Det er ik lige det jeg har mest styr på. Så tænkte om der var nogen her som kunne hjælpe til en nem måde at få strøm ved de 4 dør/fodlister i en A3 sportback fra 2013, så de tænder når man åbner døren.



Discoboy har evnerne
Brugeravatar
Swapsakker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22/02/2007 10:45
Geografisk sted: Lolland, Maribo
Kontakt:

Re: Nogen der har styr på elektronik i A3

Indlæg af Swapsakker »

Fedt tak
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Nogen der har styr på elektronik i A3

Indlæg af 8PJ »

Swapsakker skrev:Jeg har kigget lidt på dørlister med led, men inden jeg kæber dem, skal jeg ha styr på montering af strøm. Det er ik lige det jeg har mest styr på. Så tænkte om der var nogen her som kunne hjælpe til en nem måde at få strøm ved de 4 dør/fodlister i en A3 sportback fra 2013, så de tænder når man åbner døren.


Der er ikke så meget at have styr på. Der skal ikke trækkes ledninger, da de strømforsynes fra batterier (og aktiveres via magnetkontakt).
Brugeravatar
Swapsakker
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 91
Tilmeldt: 22/02/2007 10:45
Geografisk sted: Lolland, Maribo
Kontakt:

Re: Nogen der har styr på elektronik i A3

Indlæg af Swapsakker »

Den jeg har kigget på, er ik med batteri.
https://youtu.be/XYr8mCWaHas
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"