Opgradering af MMI system?

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Besvar
Marchammer2003
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10/06/2018 22:31

Opgradering af MMI system?

Indlæg af Marchammer2003 »

Hej alle,

Hermed mit første indslag i forummet - tak for tilføjelsen (y)

Jeg har planer om at opgradere mit nuværende MMI3G Basic system til MMI3G Plus.

Er der nogle her som kan hjælpe med dette eller kan anbefale personer / firmaer som kan udføre dette?

Jeg har være i kontakt med følgende firmaer, men deres priser virker meget høje ift. hvad jeg selv kan købe MMI3G Plus for online;
- Kufatec.de
- Audi-retrofits.co.uk
- Naviparts.dk
- Cartrends.dk
Priserne svinger fra 16.000kr. og op til 30.000kr. mens et komplet MMI3G Plus kan købes online for ca. 8.500 kr. :-k

Håber I har nogle gode kontakte jeg kan gøre brug af [-o<
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Opgradering af MMI system?

Indlæg af diskoboy »

Det ville hjælpe hvis du skrev hvilke bil :)

Arbejdet er nu også ret omfattende - jeg har selv gjort det på mik egen A4 hvor jeg gik fra en Concert radio til MMI 3G+ med DAB og B&O lyd.

Du kan ikke bare købe et tilfældigt anlæg på eBay og tro det virker i din bil.

Eller det kan su godt, men navi vil ikke virke da det ikke passer til dit stel nr. Husk også der skal fjernes komponentbeskyttelse

De 8500 kr er det incl MMI headunit, skærm, radioenhed, betjeningspanel, afdækning omkring skærm?

Derudover kommer montering og fjernelse af komponentskyttelsen. Kabelsættet i bilen kan måske genbruges - det er jeg ikke klar over...
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"