Audi a6 oile pressure

Motor, gearkasse, quattro (firehjulstræk), kardaner, lejer, mm.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Dogan123
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6/07/2019 09:35

Audi a6 oile pressure

Indlæg af Dogan123 »

Jeg har så været uheldig efter oile service kørt ca 1200km sagde min audi a6 c6 2.0 TDI BLB motor low Oil pressure kom på værksted mekanikerne sagde det var en 6 kantet pind som sidder i oile pumpen der defekt han skifter den til en ny samler bilen igen bilen køre turbo piver lidt. Mit spørgsmål er hvor længe vil det holde nogle siger man skal skifte hele balance modulet som koster spidsen af en flyver :roll: andre siger andet. Så er i tvivle om hvad jeg skal for holde mig til gode råd vil glæde mig. Tak på forhånd
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Audi a6 oile pressure

Indlæg af morten00 »

Dogan123 skrev:Jeg har så været uheldig efter oile service kørt ca 1200km sagde min audi a6 c6 2.0 TDI BLB motor low Oil pressure kom på værksted mekanikerne sagde det var en 6 kantet pind som sidder i oile pumpen der defekt han skifter den til en ny samler bilen igen bilen køre turbo piver lidt. Mit spørgsmål er hvor længe vil det holde nogle siger man skal skifte hele balance modulet som koster spidsen af en flyver :roll: andre siger andet. Så er i tvivle om hvad jeg skal for holde mig til gode råd vil glæde mig. Tak på forhånd
Her er en lang tråd om emnet - det er muligvis ikke så sjov læsning, men jeg vil tro at du få nogle fakta på plads viewtopic.php?f=19&t=20556

Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Brugeravatar
mojo
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 348
Tilmeldt: 5/07/2010 23:16
Geografisk sted: galten

Re: Audi a6 oile pressure

Indlæg af mojo »

Det kan findes i England til rimelige penge.
Søg evt på vagcars med ordet blyant.

https://www.kmbpartsdirect.co.uk/shop/
Besvar

Tilbage til "Drivlinje (motor & gearkasse)"