Nåle i instrument lyser altid

Her skrives om alt det elektroniske og elektriske i din Audi.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
HeineSlot
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24/08/2018 20:10

Nåle i instrument lyser altid

Indlæg af HeineSlot »

Dette omhandler en A6 4F fra 05’, men tænker det måske kan være en fejl som er set på andre modeller, derfor er spørgsmålet placeret herude.
Skal det flyttes må i lige banke mig i knolden :shock:

Problemet er at nålene i speedometret aldrig slukker, eller det gør de når bilen slukkes, men under et minut efter nøglerne er taget ud af tændingen tænder nålene, de forbliver tændt selvom bilen låses.

Når bilen låses op eller, døren åbnes hvis den ikke har været låst, slukker lyset i nålene og lyset i display’ene i instrumentet tænder i stedet (hvilket jeg formoder er helt normalt.

Er der nogen der har prøvet noget tilsvarende? Eller har en ide om hvad det skyldes ?


Mvh.

Heine Slot

Er helt ny på siden, der er mange skønne timers læsning herinde..

Som et lille ekstra spørgsmål, er det så kun Audi der kan ophæve komponent beskyttelsen på de forskellige styreenheder eller sidder der nogen herinde med adgangen til dette? Har nemlig købt en kabine med sædevarme jeg gerne vil ha eftermonteret og det kræver som jeg har forstået et nyt klimapanel for at få knapperne.
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"