Hjælp til Navigation

Spørgsmål og svar om navigation, både originalt Audi og andre mærker.
Låst
KennethS
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14/04/2016 08:34

Hjælp til Navigation

Indlæg af KennethS »

Vil gerne vide om hvad det koster at opdatere kort og software?

Jeg har næsten købt en Audi A7 quattro 204hk model 2013.
Den har software:
HN+R_EU_AU_P0532
Nav. database Version:
8R0060884AH ECE 5.13.8

Så vidt jeg kan se er det en MMI 3G+.
http://www.eftermontera.se/audi/bild/mmi2g_mmi3g.jpg
Der er simkort slot og 2 SD kort slots.
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Hjælp til Navigation

Indlæg af rlarsen »

Har du Audi Connect ??
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Hjælp til Navigation

Indlæg af Ivan »

Ved ikke med 3G, men med 2G er totalt værdiløst! Opgraderede fra 2008 - 2015...formålsløst :(
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
KennethS
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14/04/2016 08:34

Re: Hjælp til Navigation

Indlæg af KennethS »

rlarsen skrev:Har du Audi Connect ??


Ja den skulle have Audi Connect, det stod der i hvert fald i annoncen fra forhandleren. Får desværre først bilen næste uge.
Er Audi Connect noget som bilen bare har, eller er det noget man skal købe abbonoment til ved Audi? Kunne finde noget på deres US side omkring 700$ for 3 år eller noget i den retning.

Software opdateringen kan jeg nok sagtens leve uden hvis den ikke giver nogen forskel.
Vil dog gerne have opdateret kortet i den så jeg kan finde vej hele tiden =)
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Hjælp til Navigation

Indlæg af rlarsen »

KennethS skrev:
rlarsen skrev:Har du Audi Connect ??


Ja den skulle have Audi Connect, det stod der i hvert fald i annoncen fra forhandleren. Får desværre først bilen næste uge.
Er Audi Connect noget som bilen bare har, eller er det noget man skal købe abbonoment til ved Audi? Kunne finde noget på deres US side omkring 700$ for 3 år eller noget i den retning.

Software opdateringen kan jeg nok sagtens leve uden hvis den ikke giver nogen forskel.
Vil dog gerne have opdateret kortet i den så jeg kan finde vej hele tiden =)

Hvis man har Audi Connect, får man et antal gratis opdateringer via myAudi portalen.

Spørgsmålet er så om der er flere gratis opdateringer tilbage :)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
KennethS
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14/04/2016 08:34

Re: Hjælp til Navigation

Indlæg af KennethS »

rlarsen skrev:
KennethS skrev:
rlarsen skrev:Har du Audi Connect ??


Ja den skulle have Audi Connect, det stod der i hvert fald i annoncen fra forhandleren. Får desværre først bilen næste uge.
Er Audi Connect noget som bilen bare har, eller er det noget man skal købe abbonoment til ved Audi? Kunne finde noget på deres US side omkring 700$ for 3 år eller noget i den retning.

Software opdateringen kan jeg nok sagtens leve uden hvis den ikke giver nogen forskel.
Vil dog gerne have opdateret kortet i den så jeg kan finde vej hele tiden =)

Hvis man har Audi Connect, får man et antal gratis opdateringer via myAudi portalen.

Spørgsmålet er så om der er flere gratis opdateringer tilbage :)


Arh det lyder spændende, er det noget du kan "guide" mig til at finde når jeg får bilen?
Står det i computeren på den? Eller hvordan ser jeg det.
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Hjælp til Navigation

Indlæg af rlarsen »

KennethS skrev:Arh det lyder spændende, er det noget du kan "guide" mig til at finde når jeg får bilen?
Står det i computeren på den? Eller hvordan ser jeg det.

Jeg ved ikke om der er så meget at hjælpe med - når du logger ind på myAudi, skulle du gerne kunne finde ud af om der er nogen opdateringer tilgængelige eller ej.

På forsiden er der et link til denne guide: Audi connect - Betjeningsvejledning - den beskriver/viser hvad myAudi går ud på.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Låst

Tilbage til "Navigation"