Eftermonteret navi i A6 4f avant

Spørgsmål og svar om navigation, både originalt Audi og andre mærker.
Låst
Jan Gade
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12/05/2014 12:05

Eftermonteret navi i A6 4f avant

Indlæg af Jan Gade »

Min navigation kan ikke finde sateliter. syns efterhånden jeg har prøvet det meste, har en antenne i den bagerste rude i føre siden, og har prøvet med en som sidder i loftet. Har købt 2014 kort, og den finder stadig ikke sateliter.

Den kan godt finde længde og brede grader og adresser, men kortet viser typisk at man kører i havet og tyskland og sverige.
Brugeravatar
Mobilscan
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 18/02/2012 15:36
Kontakt:

Re: Eftermonteret navi i A6 4f avant

Indlæg af Mobilscan »

Der kan godt gå lidt tid før den får et fix, så lad den nu bare sidde under åben himmel :D

Det er i øvrigt dem med to l'er (og tre t'er), den kigger efter :mrgreen: - sorry, kunne ikke lade være.
Google Earth og StreetView i din MMI: Audi MMI 3GP Online Services

Billede
Jan Gade
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12/05/2014 12:05

Re: Eftermonteret navi i A6 4f avant

Indlæg af Jan Gade »

He He. det er lige præcis dem jeg mener.

Jo men skal jeg indtaste en rute og lade den stå i det, eller skal den bare helt af sig selv finde signal. det er nemlig 6 måneder siden jeg sidst makkede i det, og den har stadig ikke fundet sattelitter. Er der noget man gøre for at tvinge den til og søge hurtigere.
tracon
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 3/09/2007 15:05
Geografisk sted: Jylland

Re: Eftermonteret navi i A6 4f avant

Indlæg af tracon »

Jan Gade skrev:He He. det er lige præcis dem jeg mener.

Jo men skal jeg indtaste en rute og lade den stå i det, eller skal den bare helt af sig selv finde signal. det er nemlig 6 måneder siden jeg sidst makkede i det, og den har stadig ikke fundet sattelitter. Er der noget man gøre for at tvinge den til og søge hurtigere.



Prøv at gå ind i opsætning af Navi der kan man vælge position. Så virker det måske
Mvh Flemming
Låst

Tilbage til "Navigation"