gammel navi fra belgien

Spørgsmål og svar om navigation, både originalt Audi og andre mærker.
Låst
østerbro
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 20/06/2011 12:55

gammel navi fra belgien

Indlæg af østerbro »

Hej

Je har fået mig en a6 avant fra 2003 med indbygget navi. Super fedt, men kortet er slet ikke opdateret, what to doo?

Jeg tænker lidt på om man kan komme en lidt nyere navi i og samtidig få tv i den, så vil det hele spille.

Hvor kan jeg få det gjort billigt? De skal både have udstyr og værksted til at montere, da jeg ikke har forstand på det.

Hvad tror I det vil koste at få lavet?

pft :)
Brugeravatar
Dravis
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 394
Tilmeldt: 9/08/2007 00:16
Geografisk sted: Skødstrup

Re: gammel navi fra belgien

Indlæg af Dravis »

Hvilken model i Navi er det?

Er den en original Audi Navi+ (Den med en rund knap på begge sider af skærmen) ?? (også kaldet RNS-D vistnok)

Hvis det er den kan du "bare" købe den rigtige Blaupunkt/X Travel-Piot DX CD Skandinavien/Norden i den nyeste årgang du kan finde.

Med en opdateret CD er selv den "gamle" navi+ ret god til at finde vej, selvom indtastning af steder er lidt bøvlet... O:)

Det skulle efter sigende heller ikke være specielt svært at sætte en RNS-E med DVD i bilen, de kan fås hos "Ptheisen" (Bruger her på forummet, www.ptheisen.dk ) for omkring 5000,- vistnok.
Tv visning o.s.v. kræver derudover noget mere tilbehør, moduler o.s.v. -- men det ved de vist alt om hos Ptheisen.... :mrgreen:
---Dravis---
Volvo V60 D4 R-Line Aut. AWD 190Hk - Seat Mii 1,ingenting -- Økolokomotiv - 106000 km -> MV Agusta F4 SR + Duc ST4SABS + BMW R65 :-)
Låst

Tilbage til "Navigation"