Gad nok vide om du har en løs forbindelse i en ledning eller et stik?
Prøv at give stikkene lidt massage på de 2 følere som blev skiftet. Altså kølevand og lufttemp.
Af og på med stikkene nogle gange, se hvad der sker.
Mvh
Morten
Gad nok vide om du har en løs forbindelse i en ledning eller et stik?
Fik du undersøgt om der er vakuum i tanken når du letter på benzinlåget?MOW skrev: ↑20/04/2022 17:29 Hej Morten
Det er måske en mulighed med dårlige forbindelser.
Men jeg er gået helt tilbage til den forhøjede tomgang første gang opstod, nemlig da jeg fik skiftet tomgangsregulator. Nu har jeg bedt min mekaniker om at få fat i en Audi-original type fra Airpax (US) så jeg venter bare på at han har fået en sådan hjem. Jeg håber at originalerne kan fås for firmaet Airpax eksisterer fortsat... bob bob. Hvis jeg får fat i en koster den nok kassen, men so be it. Alternativt vil jeg prøve at finde en brugt...
Nåh, det var jo lidt en skam, det kunne godt have været en sikker vinder på netop dit tomgangs- og hængende omdr. problem.MOW skrev: ↑27/04/2022 09:24 Ja jeg har ikke fundet at det har været vakuum på tanken, men jeg har bedt min mekaniker om at købe hjem en ny magnetventil som håndterer aktivkul ifm tankudluftningen og checke tankudluftningen...
Desværre ser det ud til at Airpax tomgangsregulator som er original Audi-del ikke længere laves, men jeg har fundet en fra Meat&Doria som jeg måske køber hjem fordi den ligner til forveksling originalen - altså hvis ikke gennemgangen af tankudluftningen fører til noget.