Audi Coupé - Gevindundervogn ?

Her tales om undervogn, støddæmpere, styretøj, mm.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Nara
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 27/04/2005 17:26
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Audi Coupé - Gevindundervogn ?

Indlæg af Nara »

Så blev jeg den lykkelige ejer af en Audi Coupé 2.8 V6.

Som så mange andre kan jeg se den forrige ejer har montert et sænkningsæt fra en B4 Sedan, så den er temmelig høj bag i og tilpas højde foran.

Så jeg var på udkig efter en Gevindundervogn, som jeg ikke regnede med var et problem til en tysker, men overraskende kan jeg ikke rigtig finde en eneste, ikke engang en V-Maxx som jeg troede blev lavet til alle tyske biler.

Hvor finde jeg sådan noget henne? Smiler
Audi 80 Coupé 2.3 20V quattro
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Vesterlyng Strand

Re: Audi Coupé - Gevindundervogn ?

Indlæg af SorenR »

Nara skrev:Så blev jeg den lykkelige ejer af en Audi Coupé 2.8 V6.

Som så mange andre kan jeg se den forrige ejer har montert et sænkningsæt fra en B4 Sedan, så den er temmelig høj bag i og tilpas højde foran.

Så jeg var på udkig efter en Gevindundervogn, som jeg ikke regnede med var et problem til en tysker, men overraskende kan jeg ikke rigtig finde en eneste, ikke engang en V-Maxx som jeg troede blev lavet til alle tyske biler.

Hvor finde jeg sådan noget henne? Smiler

H&R ?? http://www.h-r.com/de/f_produktsuche.php

29492-1
Monotube Audi 80/90 Lim.+ Coup� 2WD Typ 89
Tieferlegung [mm] HA: 20 - 60, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 70, Baujahr: ab: 10.1986

29503-1
Monotube Audi 80/90 quattro (89Q) Lim. + Coupe incl. S2, ohne Audi-Sportfahrwerk
Tieferlegung [mm] HA: 20 - 70, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 80, Baujahr: ab: 1986 bis: 1991

29503-2
Monotube Audi 80/90 quattro (89Q) Lim. + Coupe incl. S2, mit Audi-Sportfahrwerk
Tieferlegung [mm] HA: 30 - 80, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 80, Baujahr: ab: 04.1990 bis: 09.1991
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Nara
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 38
Tilmeldt: 27/04/2005 17:26
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Re: Audi Coupé - Gevindundervogn ?

Indlæg af Nara »

Ohhh takker, kunne ikke rigtig få deres side til at makke ret.

Jeg har fundet ud af at KW også laver til den, endag 2 forskellige typer... 2 og 3 vejs.

Kan det passe man ikke længer kan få de "billiger" af dem mere?
Og endvidre, nogle producenter af både fjedre/dæmper og komplette gevindundervogne skriver at de passer på.
Sedan,Coupe,Cabriolet uden quattro.

Hvor andre skriver Cab og Coupe , men ikke sedan ?.

Syntes jeg skvattede over en tråd herinde, som sagde at hvis man brugte sedan sænkningssæt på sådan en blev den høj bag i (precis det min er)
Audi 80 Coupé 2.3 20V quattro
Besvar

Tilbage til "Undervogn"