Nye bremser på S2

Alt der vedrører bremser.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Nye bremser på S2

Indlæg af MortenAa »

Replica skrev:Underligt.

Min basis A3 1, kedelig mangler absolut ingen bremsekraft. Hvis jeg træder til den flyver alt der ikke er boltet fast op og kysser forruden.

Samme bremser sidder på basis TT.

Måske skulle du bare have nogle friske basis bremser :-



Friske basis bremser er prøvet, jeg synes den er for blød i bremsen ca. halvvejs ned, den består synskravene fint med stor magen til lovens krav, men det synes jeg ikke er nok.
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Re: Nye bremser på S2

Indlæg af tscheel »

tscheel skrev:
CoupéGt skrev:Det ser rigtigt fedt ud (y)
Har du nogen ide om hvad synsmanden siger når man skal forbi der?


Så længe jeg har valgt den sorte udgave og ikke monterer en stor TURBO grafik hen af siden af bilen er jeg ikke i tvivl om at den går igennem uden problemer. Skulle det vise sig ikke at holde, må G60'erne på igen til lejligheden. Jeg er nemlig i bund og grund et kriminelt menneske :twisted:


Synsmanden hos quick bilsyn i glostrup sagde :

11 Dokumentation bremser konstruktive ændringer dokumentation mangler - 1. aksel

Hjem og skrue G60'erne på igen.
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
BMJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 40
Tilmeldt: 8/08/2010 23:30
Geografisk sted: 8881 Thorsø

Re: Nye bremser på S2

Indlæg af BMJ »

tscheel skrev:
tscheel skrev:
CoupéGt skrev:Det ser rigtigt fedt ud (y)
Har du nogen ide om hvad synsmanden siger når man skal forbi der?


Så længe jeg har valgt den sorte udgave og ikke monterer en stor TURBO grafik hen af siden af bilen er jeg ikke i tvivl om at den går igennem uden problemer. Skulle det vise sig ikke at holde, må G60'erne på igen til lejligheden. Jeg er nemlig i bund og grund et kriminelt menneske :twisted:


Synsmanden hos quick bilsyn i glostrup sagde :

11 Dokumentation bremser konstruktive ændringer dokumentation mangler - 1. aksel

Hjem og skrue G60'erne på igen.


:roll: Forbandede afgiftsplagede DK... :-
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Re: Nye bremser på S2

Indlæg af tscheel »

BMJ skrev:
tscheel skrev:
tscheel skrev:
CoupéGt skrev:Det ser rigtigt fedt ud (y)
Har du nogen ide om hvad synsmanden siger når man skal forbi der?


Så længe jeg har valgt den sorte udgave og ikke monterer en stor TURBO grafik hen af siden af bilen er jeg ikke i tvivl om at den går igennem uden problemer. Skulle det vise sig ikke at holde, må G60'erne på igen til lejligheden. Jeg er nemlig i bund og grund et kriminelt menneske :twisted:


Synsmanden hos quick bilsyn i glostrup sagde :

11 Dokumentation bremser konstruktive ændringer dokumentation mangler - 1. aksel

Hjem og skrue G60'erne på igen.


:roll: Forbandede afgiftsplagede DK... :-


Tjah, i tyskland ville det sikkert heller ikke gå. Jeg accepterer at det er en regel jeg har brudt, og glæder mig over at jeg må køre med min 3" rustfri udstødning m. metalkat og at boostmåleren ikke kræver TÜV :)

At skrue bremser af og på hvert andet år giver en god lejlighed til væskeskift og alm. service.
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Brugeravatar
Jonas_R
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1609
Tilmeldt: 10/10/2003 20:31
Geografisk sted: Stor københavn

Re: Nye bremser på S2

Indlæg af Jonas_R »

tscheel skrev:Synsmanden hos quick bilsyn i glostrup sagde :

11 Dokumentation bremser konstruktive ændringer dokumentation mangler - 1. aksel

Hjem og skrue G60'erne på igen.


Lorte synshal :)

Måske skulle du pille porsche logoet af de calibre og sætte et audi ringe på i stedet for. Og så må du jo bare sige, at det var en opgraderingsmulighed fra fabrikken.

Jeg fik altid mine bremser synet uden problemer og de var oven i købet røde. Jeg har muligvis stadigvæk en TÜV på et moveit bremsekit hvis du vil have en kopi?
Besvar

Tilbage til "Bremser"