Generalforsamling 2006

Her kan nyheder på hjemmesiden debateres. (Det er planen at dette med tiden bliver flyttet, så debat sker direkte under nyheden på hjemmesiden).
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

Adressen er:

Flyvestation Aalborg
Thisted Landevej 53
9430 Vadum
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Indlæg af tscheel »

Alex M skrev:Jeg vil da gerne oplyse 'tscheel' om, at vi jo som nævnt afholder vores generalforsamling på Flyvestation Ålborg, hvilket som bekendt er militært område. Derfor vil man ikke lade hvem som helst komme ind på et hvilket som helst tidspunkt; vi kører ind samlet, idet et medlem af betyrelsen vil være til stede i vagten og fortælle hvem klubmedlemmerne er. Altså ingen luskede bagtanker her, men blot et resultat af, vi udnytter PEB's forbindelser til at se noget, ikke så mange andre får lov at se - og det skal man da vist ikke klage over, vel?


Nej det er da rimeligt nok - men en nyhed for mig at det skulle være grunden. Sikkert fordi jeg ikke har nærlæst indkaldelsen. Jeg påpegede såmænd bare at det er almindeligt at alle medlemmer har adgang til generalforsamlingen, og er man ikke i kontingentrestance har man stemmeret.

Alex M skrev:Med hensyn til 'lukkethed', så skal du også lige hjælpes lidt: som ovenfor nævnt foreslår vi netop en omstrukturering af bestyrelsen, eftersom den nuværende kasserer har meldt ud, at han ikke har tid/energi/overskud til at varetage funktionen. Altså heller ikke her nogen baggrund for skumle mistanker; vi er alle kede af, at det har kørt sådan, men det bliver der rettet op på nu.


Fint! Rart at du gider svare et medlem der ikke har brugt klubben så meget endnu. Jeg ønsker alt muligt godt for klubben, da (især hjemmesiden) er et stort aktiv. Og jeg glæder mig til at deltage i arrangementerne (bortset fra dem jeg er udelukket fra - f.eks. S/RS træffet.)

Alex M skrev:Klubbladet var til debat på sidste generalforsamling, hvor jeg som hidtidig redaktør oplyste medlemmerne om den noget umulige opgave det er at forfatte et klubblad til folk, der kun vil læse og ikke bidrage! Derfor var mit forlag, at bladet ændres til et årsskrift, der udkommer efter den årlige generalforsamling. Meget af det stof, der ellers kunne stå i bladet, er jo allerede debatteret på forum og følgelig bare nogle gamle nyheder, når bladet kunne udkomme en måned eller to senere. Det eneste, der kan være interessant ved et klubblad, er medlemmernes personlige historier om deres oplevelser med deres Audi(er) - men det er uhyggeligt svært at få folk til at bidrage !! Derfor !


Ja, det er svært for et trykt blad at hamle op med internettet. Har du et gæt på om den reducerede bladudgift bliver til en kontingentnedsættelse?

Alex M skrev:Men i øvrigt gælder det gode princip, at de, der kommer til arrangementerne, får mest glæde af kontingentet, og desuden er blot et beskedent indkøb hos SMC nok til at klubrabatten har tjent medlemsbidraget hjem igen.


Jamen, jeg har da intet imod at få rabat, men det koster jo ikke klubben noget (økonomisk), vel? At jeg kan købe og sælge stumper hér er også en kæmpe fordel - men stadig er det kun en minimal udgift for klubben at give medlemmerne muligheden. Jeg ved godt at der er brugt oceaner af timer på opbygning af den nye hjemmeside - og tusind tak for det - men som jeg forstår det er det frivillig ulønnet arbejdskraft.

Jeg har stor forståelse for at det kræver masser af benarbejde at drive en forening, og at bestyrelsesmedlemmerne skal have udgifter dækket. Men omvendt er der et stort ansvar når man formidler andres penge, derfor tillader jeg mig at stille spørgsmål ved det der står for mig som et misforhold mellem indtægter og udgifter.

Alex M skrev:- vel mødt på søndag!


Desværre - jeg er ikke tilmeldt (og der er for langt for mig). Men jeg ser frem til at læse bestyrelsens beretning og det godkendte regnskab Smiler Smiler
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Indlæg af tscheel »

PEB skrev:Du kunne jo f.eks møde til (nogle) de arrangementer der har været. Chokeret


Will do - håber ikke jeg er i "bad standing nu Griner

Til info er Audien først kommet på gaden i torsdags, og at møde op til et arrangement i en Rover eller på en FJ1100 holder ikke helt, vel?

PEB skrev:Sommerfesten kostede f.eks ca. 30.000 Kr, så.....


Det lyder som om at pengene går til noget fornuftigt. Men 400 medlemmer af 400kr er 160.000,- - du forstår godt jeg spørger, ikke?
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Kokken »

tscheel skrev:
PEB skrev:Du kunne jo f.eks møde til (nogle) de arrangementer der har været. Chokeret


Will do - håber ikke jeg er i "bad standing nu Griner

Til info er Audien først kommet på gaden i torsdags, og at møde op til et arrangement i en Rover eller på en FJ1100 holder ikke helt, vel?

PEB skrev:Sommerfesten kostede f.eks ca. 30.000 Kr, så.....


Det lyder som om at pengene går til noget fornuftigt. Men 400 medlemmer af 400kr er 160.000,- - du forstår godt jeg spørger, ikke?


men ud over det er der jo tilskud til :

rulle træf
go kart træf
glatbane træf
spark dæk dage
ingelstat
sommer festet er " gratis " for medlemmer

men no hard feeldings.. ses jo nok til sommerfesten så Rock on!
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af kirkster »

tscheel skrev:
PEB skrev:Du kunne jo f.eks møde til (nogle) de arrangementer der har været. Chokeret


Will do - håber ikke jeg er i "bad standing nu Griner

Til info er Audien først kommet på gaden i torsdags, og at møde op til et arrangement i en Rover eller på en FJ1100 holder ikke helt, vel?

PEB skrev:Sommerfesten kostede f.eks ca. 30.000 Kr, så.....


Det lyder som om at pengene går til noget fornuftigt. Men 400 medlemmer af 400kr er 160.000,- - du forstår godt jeg spørger, ikke?


Hmmm. hvor får du de 400kr fra ?? Jeg giver kun 275 i kontingent

Og nu er der også mange flere aktiviteret end blot sommertræffet, det var vist bare et eksempel..

I løbet af det sidste år har bla. følgende aktiviteter været afholdt: Køreteknisk-kursus, 2 x Effektmåling på bilen, Spark-dæk-dage, Fabriksbesøg hos Audi i tyskland, sommertræf og så selvfølgelig generalforsamlingen...

Du kan læse referater fra de tidligere år her: http://www.audiclub.dk/artikler/?tid=9

Mh. aktiviteter er det bare at råbe op hvis du har forslag, men det har du vel allerede gjort efter at have læst indkaldelsen til generalforsamlingen Blinke

Jeg glæder mig til at deltage i generalforsamlingen og til dem der kommer ses vi Ok

Men no hard feeldings - der er ikke andre end dig selv, der kan gøre medlemsskabet alle pengene værd Rock on! Det er jo bare at deltage...

Mvh. John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

400 Kr????

Det koster 275 om året.
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Indlæg af tscheel »

my bad - sorry.
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

You are forgiven. Meget glad
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af PEB »

biker skrev:§.5.Ved fremsendelse af indkaldelsen skal foreningens reviderede regnskab vedlægges.

Har aldrig set noget regnskab,for de år jeg har været medlem.


Regnskab
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
Brugeravatar
Kokken
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 27/01/2004 22:36
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Kokken »

Kokken skrev:
kitora skrev:Hvis I allesammen mødes udenfor skal jeg nok komme halsende et par minutter for sent til stor irritation for alle.... d'oh!


man skal jo nødigt bryde en tradition Fløjte


og den brød du jo heller ikke.. Stille Fløjte
Brian Pedersen

Audi 80 2,6E Avant quattro 1993 En ud af 1870 produceret
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=166234

Audi A3 E-Tron 2016 nu med ny multitronic ;(

Toyota Avensis 1,8 vvt st.car 2007
Besvar

Tilbage til "Nyhedsdebat"