S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Endelig kunne vi besøge familien i Tyskland det kunne selvfølgelig kun gå for langsomt, så S6eren fik lov at få det lange ben forrest, da vi først havde krydset grænsen
Lille sidebemærkning... der stod ca. 20 tyske betjente og tog imod os og ønskede god tur sydover
På en længere strækning med 250+ og et benzinforbrug på ca. 18l/100 måtte jeg slippe gaz og give gaz hurtigt efter hinanden... det gav et sjovt "puf" og så skal jeg lige love for det blev højlydt (lidt som 10 Harley's i kolonnekørsel).
Senere fandt jeg ud af den havde "skudt" et af de små flexrør nedenud. Se billedet.
What to do? Står i midten af Tyskland og skal have lavet en nødløsning, som sænker støjniveauet en smule.
Tænker selv, at jeg enten kan finde et flexrør, som kan gå inden i (men skal være møj lille) eller måske et rør?
Det ser umiddelbart ud som om der går et rør udenom CAT'en hvor dette flexrør er monteret. Dette rør kan så vidt jeg kan se afmonteres. Kan dog ikke lige gennemskue konstruktionen eller hvorfor den er lavet sådan og kan heller ikke finde reservedelsnr. på oemepc.com eller 7zap.com ja faktisk ikke engang en tegning af konstruktionen.
Nogen der kan hjælpe her?
Vil jo helst ikke stoppes pga. støjforurening... hverken hernede eller på vej hjem
Er dog heller ikke interesseret i et værkstedsbesøg til xxxxx tusind når jeg selv har alle muligheder hjemme i garagen
Anybody??
Lille sidebemærkning... der stod ca. 20 tyske betjente og tog imod os og ønskede god tur sydover
På en længere strækning med 250+ og et benzinforbrug på ca. 18l/100 måtte jeg slippe gaz og give gaz hurtigt efter hinanden... det gav et sjovt "puf" og så skal jeg lige love for det blev højlydt (lidt som 10 Harley's i kolonnekørsel).
Senere fandt jeg ud af den havde "skudt" et af de små flexrør nedenud. Se billedet.
What to do? Står i midten af Tyskland og skal have lavet en nødløsning, som sænker støjniveauet en smule.
Tænker selv, at jeg enten kan finde et flexrør, som kan gå inden i (men skal være møj lille) eller måske et rør?
Det ser umiddelbart ud som om der går et rør udenom CAT'en hvor dette flexrør er monteret. Dette rør kan så vidt jeg kan se afmonteres. Kan dog ikke lige gennemskue konstruktionen eller hvorfor den er lavet sådan og kan heller ikke finde reservedelsnr. på oemepc.com eller 7zap.com ja faktisk ikke engang en tegning af konstruktionen.
Nogen der kan hjælpe her?
Vil jo helst ikke stoppes pga. støjforurening... hverken hernede eller på vej hjem
Er dog heller ikke interesseret i et værkstedsbesøg til xxxxx tusind når jeg selv har alle muligheder hjemme i garagen
Anybody??
- Vedhæftede filer
-
- IMG-20200521-WA0005.jpg (49.33 KiB) Vist 8203 gange
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Af en eller anden årsag kunne jeg ikke oprette via TapaTalk?!?
Her er min signatur
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Her er min signatur
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Tror partnumrene er disse:
Udstødningsrør Venstre 4F0253153
Udstødningsrør Højre 4F0253154
Lidt billede og brugtpris af dimsen...her:
https://www.ebay.de/itm/4F0253153-4F025 ... SwOxJd0nI3
Tror kun du enten kan svejse, eller skifte røret...
Udstødningsrør Venstre 4F0253153
Udstødningsrør Højre 4F0253154
Lidt billede og brugtpris af dimsen...her:
https://www.ebay.de/itm/4F0253153-4F025 ... SwOxJd0nI3
Tror kun du enten kan svejse, eller skifte røret...
Vh
Jan P
Hvidovre
A6 Avant 2.8 FSI C7
Jan P
Hvidovre
A6 Avant 2.8 FSI C7
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
1000 tak
Nøj de er "billige"... tror jeg fixer dem selv
Nogen der kan forklare den tekniske opbygning?
Virker mærkeligt at "omgås" katalysatoren på den måde eller "læser" jeg konstruktionen forkert?
Når jeg kold-startede bilen (inden "skuddet") lød det som om der var mere "fri" gennemgang inden den kig ned i omdrejninger (efter et par minutter)... som om udstødningen blev "ledt" en anden vej... kan være indbildning, men ændringen i lydniveau var markant.
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Nøj de er "billige"... tror jeg fixer dem selv
Nogen der kan forklare den tekniske opbygning?
Virker mærkeligt at "omgås" katalysatoren på den måde eller "læser" jeg konstruktionen forkert?
Når jeg kold-startede bilen (inden "skuddet") lød det som om der var mere "fri" gennemgang inden den kig ned i omdrejninger (efter et par minutter)... som om udstødningen blev "ledt" en anden vej... kan være indbildning, men ændringen i lydniveau var markant.
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Det er definitivt mig der "læser" konstruktionen forkert. Der er jo 4 katalysatorer og det rør med det (forsvundne) flexrør er fra den katalysator der "betjener" 2 udstødningskanaler... så det var nok enten indbildning eller flexrøret var allerede defekt... anyhow tak for hjælpen
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Uden sammenligning i øvrigt så sagde min 2,6 også anderledes det første minut eller to efter en koldstart. Efter sigende noget med at varme katalysatoren hurtige op.kimenemark skrev:..Når jeg kold-startede bilen (inden "skuddet") lød det som om der var mere "fri" gennemgang inden den kig ned i omdrejninger (efter et par minutter)... som om udstødningen blev "ledt" en anden vej... kan være indbildning, men ændringen i lydniveau var markant.
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Mvh Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Jeg forstår dog ikke helt nødvendigheden af de 2 små flexrør, da der jo efter pakning #13 på ovenstående tegning igen kommer et større flexrør...
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Jeg har en teori om at det er for og optage varme udvidelsen fra katalysatoren #7 og 8 før forgreningen, da det er to forskelligt dimensionerede rørkonstruktioner som går sammen i ét rør.kimenemark skrev:Jeg forstår dog ikke helt nødvendigheden af de 2 små flexrør, da der jo efter pakning #13 på ovenstående tegning igen kommer et større flexrør...
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDi 4WD DCT Panorama Hybrid
VCDS og Lexia V5.29
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDi 4WD DCT Panorama Hybrid
VCDS og Lexia V5.29
-
- Audi club DK Ambassadør
- Indlæg: 6908
- Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
- Geografisk sted: Vesterlyng Strand
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Kim......
En stump rør der passer ind i hullet hvor flexrøret sad. Røret skal kunne gå et par cm ind i udstødningsrøret på begge sider. Når røret sidder midt i "hullet" efter flexrøret monteres rørbøjler på "indsats-røret" i begge ender så røret ikke kan forsvinde ind i udstødningsrøret.
På de fleste tankstationer kan man købe "lydpotte bandage" som skal blødes op i vand og derefter vikles om - det kan måske gøre reparationen næsten tæt...
En stump rør der passer ind i hullet hvor flexrøret sad. Røret skal kunne gå et par cm ind i udstødningsrøret på begge sider. Når røret sidder midt i "hullet" efter flexrøret monteres rørbøjler på "indsats-røret" i begge ender så røret ikke kan forsvinde ind i udstødningsrøret.
På de fleste tankstationer kan man købe "lydpotte bandage" som skal blødes op i vand og derefter vikles om - det kan måske gøre reparationen næsten tæt...
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Tak til Søren og JensSorenR skrev:...Røret skal kunne gå et par cm ind i udstødningsrøret på begge sider. Når røret sidder midt i "hullet" efter flexrøret monteres rørbøjler på "indsats-røret" i begge ender så røret ikke kan forsvinde ind i udstødningsrøret...
Jens, jeg tror din teori er spot on og Søren tak for ideen med "modhold" på røret.
Pga. pladsmangel og manglende værktøj fik jeg konstrueret følgende...
Inderst:
32mm metalrør til håndvask (tror jeg) fra nærmeste byggemarked, som blev delt i 2 for at kunne skyde dem ind i hver sin del af udstødnindsrøret (godt sjasket ind i "gum" i enderne).
2 spændebånd monteret for at holde dem på plads og mod hinanden.
Sjasket alt godt ind i "gum" igen.
Midten:
Anvendte derefter 1 tætningskit (glemte at tage et billede) af de billige man kan lappe huller i udstødningsrør med, som passede perfekt over røret (spalten).
Viklet tætningsfilten om røret og spændte metalkappen fast.
Sjaskede igen alt ind i "gum".
Yderst:
Anvendte til sidst 1 tætningskit af de billige man kan lappe lydpotter med.
Viklede tætningsfilten en gang om "røret" og spændte metalkappen fast.
Monterede desuden 2 spændebånd i enderne for at holde bedre på trykket.
P.t. virker det perfekt. Det kan stadig bevæge sig minimalt i den tilsigtede retning og holder indtil videre tæt
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Ja det er med og holde det forkromede overblik i sådanne situationerkimenemark skrev:Tak til Søren og JensSorenR skrev:...Røret skal kunne gå et par cm ind i udstødningsrøret på begge sider. Når røret sidder midt i "hullet" efter flexrøret monteres rørbøjler på "indsats-røret" i begge ender så røret ikke kan forsvinde ind i udstødningsrøret...
Jens, jeg tror din teori er spot on og Søren tak for ideen med "modhold" på røret.
Pga. pladsmangel og manglende værktøj fik jeg konstrueret følgende...
Inderst:
32mm metalrør til håndvask (tror jeg) fra nærmeste byggemarked, som blev delt i 2 for at kunne skyde dem ind i hver sin del af udstødnindsrøret (godt sjasket ind i "gum" i enderne).
2 spændebånd monteret for at holde dem på plads og mod hinanden.
Sjasket alt godt ind i "gum" igen.
Midten:
Anvendte derefter 1 tætningskit (glemte at tage et billede) af de billige man kan lappe huller i udstødningsrør med, som passede perfekt over røret (spalten).
Viklet tætningsfilten om røret og spændte metalkappen fast.
Sjaskede igen alt ind i "gum".
Yderst:
Anvendte til sidst 1 tætningskit af de billige man kan lappe lydpotter med.
Viklede tætningsfilten en gang om "røret" og spændte metalkappen fast.
Monterede desuden 2 spændebånd i enderne for at holde bedre på trykket.
P.t. virker det perfekt. Det kan stadig bevæge sig minimalt i den tilsigtede retning og holder indtil videre tæt
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Fin reparation
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDi 4WD DCT Panorama Hybrid
VCDS og Lexia V5.29
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDi 4WD DCT Panorama Hybrid
VCDS og Lexia V5.29
-
- Audi club DK Ambassadør
- Indlæg: 6908
- Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
- Geografisk sted: Vesterlyng Strand
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
JensNo skrev: Ja det er med og holde det forkromede overblik i sådanne situationer
Fin reparation
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- Oscar Wilde
Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
- kimenemark
- Forumbruger
- Indlæg: 914
- Tilmeldt: 30/06/2005 15:01
- Geografisk sted: Trekantområdet
Re: S6 5.2 V10 skyder flexrør ud!!
Ha ha
Ja ja Søren... du kender det jo selv
Værktøj jeg havde til rådighed:
2 små harald skrald donkrafte (den ene var defekt), en pappegøjetang, 2 skruetrækkere, en ubrugelig mininedstryger, en metalfil, en hobbykniv og en saks
Det kunne have været optakten til en Olsenbandefilm
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Ja ja Søren... du kender det jo selv
Værktøj jeg havde til rådighed:
2 små harald skrald donkrafte (den ene var defekt), en pappegøjetang, 2 skruetrækkere, en ubrugelig mininedstryger, en metalfil, en hobbykniv og en saks
Det kunne have været optakten til en Olsenbandefilm
Sendt fra min Note8 med Tapatalk
--------------------‐-------------------------------------
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
http://www.audiclub.dk/?id=107&bil=1010
Salg af Audi dele: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-5466812/
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) nu også med 2-polet stik og blink
Audi S6 5.2 V10 '06 (BXA) 4F C6 quattro Avant
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter
Audi A3 1.4TSI '08 (CAXC) 8P
Audi Cabriolet 2.3E R5 '91 (NG) 8G
VCDS HEX+CAN fra NEtech (siden 2005) også 2-polet stik og blinkadapter