H-sidespejl dip

Indlæg om elektrisk & elektronisk udstyr
Besvar
cbj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 65
Tilmeldt: 11/10/2009 20:22
Geografisk sted: Jylland

H-sidespejl dip

Indlæg af cbj »

Det lykkedes sgu ikke ;( Jeg prøver at finde ud af at få H-sidespejl dip ved reverse på min Audi A5 F5 Sportsback. Kan finde vejledning på Youtube til en 8T men ikke en F5. Troede det lykkedes men så snart jeg begyndte at køre forsvandt indstillingen. Er der nogen af jer der har en ide om hvad jeg gør forkert? Eller er det bare ikke muligt på en A5 F5? Har godt nok back kamera men hvis nu det er muligt :D
På forhånd tak (y)
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: H-sidespejl dip

Indlæg af Ivan »

cbj skrev:Det lykkedes sgu ikke ;( Jeg prøver at finde ud af at få H-sidespejl dip ved reverse på min Audi A5 F5 Sportsback. Kan finde vejledning på Youtube til en 8T men ikke en F5. Troede det lykkedes men så snart jeg begyndte at køre forsvandt indstillingen. Er der nogen af jer der har en ide om hvad jeg gør forkert? Eller er det bare ikke muligt på en A5 F5? Har godt nok back kamera men hvis nu det er muligt :D
På forhånd tak (y)
Det var da synd for dig, men så kan du glæde over, at min veteranbil kan vippe spejlet, når jeg skifter til bakgear. :)

Nå, men spøg til side: A5 - mærkeligt den ikke er indstillet fra fabrik - har du eftermonteret?

PS. Det bakkamera ville jeg gerne have haft - ikke længe siden, jeg blev skrammet på bagkofanger.
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Besvar

Tilbage til "Elektrisk udstyr"