Summer for tændt lys?

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
bikeryamaha
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 75
Tilmeldt: 2/01/2009 00:42
Geografisk sted: Frederiksværk

Summer for tændt lys?

Indlæg af bikeryamaha »

Hej
I min A4 (B5) var der en summer i kombiinstrumentet som hylede når jeg gik fra bilen med lyset tændt. Jeg har netop erhvervet mig en A4 (B6) som IKKE giver lyd fra sig. Er det normalt? Kan det være noget der er slået fra, eller er summeren måske i stykker?

MVh
Henrik
bikeryamaha99
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15/10/2019 20:15

Re: Summer for tændt lys?

Indlæg af bikeryamaha99 »

Hej. Har fået nyt, men lignende login... Jeg har løst problemet med summeren. Det var højtaleren, som er loddet på bagest i kombiinstrumentet, som var gået i stykker. Jeg fandt en ny via Ebay. Højtaleren skulle loddes på, hvilket var uproblematisk med almindeligt værktøj. Efterfølgende virker det fuldstændigt som på den gamle B5-model. :-)
Brugeravatar
morten00
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 26/01/2003 23:09
Geografisk sted: Odense

Re: Summer for tændt lys?

Indlæg af morten00 »

bikeryamaha99 skrev:Hej. Har fået nyt, men lignende login... Jeg har løst problemet med summeren. Det var højtaleren, som er loddet på bagest i kombiinstrumentet, som var gået i stykker. Jeg fandt en ny via Ebay. Højtaleren skulle loddes på, hvilket var uproblematisk med almindeligt værktøj. Efterfølgende virker det fuldstændigt som på den gamle B5-model. :-)
Det er jo et par gode ting- både at kunne komme på forum og at summeren virker igen (y)

Mv Morten
BMW525 3,0 -07 Touring Steptronic . . NUVÆRENDE
Audi A6 2,6 Avant -95 . . . . SOLGT
Model C4, Motorkode ABC

Billede
_ _ _ _ _ _ KLIK HER FOR AT SØGE MED GOOGLE I FORUM _ _ _ _ _ _
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"