Xenon/led adapter

Alt om ekstraudstyr, tuning og styling. Tagbøjler, oliefyr, chiptuning, større turbo, anden udstødning, mm.
Besvar
supernovadk
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23/01/2019 17:04

Xenon/led adapter

Indlæg af supernovadk »

Hejsa
Jeg er helt ny herinde, så jeg beklager på forhånd hvis mit indlæg ikke er lagt det rette sted.

Nå, men sagen er den at jeg har købt en Audi A4 St car B6 avant, hvor der lige er gået en for- nærlys pære.
Quickpot oplyser at der sidder sådan en xenon/led adapter kit på bilen og de ikke kan skaffe sådan en pære.

Er der nogen herinde der har prøvet det samme og evt ved hvor man kan opstøve sådan en pære?

Mvh
Christoffer
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Xenon/led adapter

Indlæg af Bjørn T »

supernovadk skrev:Hejsa
Jeg er helt ny herinde, så jeg beklager på forhånd hvis mit indlæg ikke er lagt det rette sted.

Nå, men sagen er den at jeg har købt en Audi A4 St car B6 avant, hvor der lige er gået en for- nærlys pære.
Quickpot oplyser at der sidder sådan en xenon/led adapter kit på bilen og de ikke kan skaffe sådan en pære.

Er der nogen herinde der har prøvet det samme og evt ved hvor man kan opstøve sådan en pære?

Mvh
Christoffer

Det bliver nok svært i dette forum. Som du beskriver det, er det noget eftermonteret og derfor ikke lovligt.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
supernovadk
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23/01/2019 17:04

Re: Xenon/led adapter

Indlæg af supernovadk »

Gud, det vidste jeg ikke.

Tak for svaret.... er sådan noget svært at få de-monteret?
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Re: Xenon/led adapter

Indlæg af Ivan »

Hvis du har købt af forhandler, ville jeg i dit sted, forlange bilen blive bragt i lovlig stand.

Hvis ikke, kan du prøve at spørge et Audi-værksted, hvad "operationen" koster. Men du skal nok bære styrthjelm, da prisen med meget stor sandsynlighed, vil slå dig i gulvet.

Ellers må du kontakte flere, for at få en priside, men pas på forbehold. Nogen har så mange forbehold, at det svarer til timelønsarbejde!
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Xenon/led adapter

Indlæg af Bjørn T »

supernovadk skrev:Gud, det vidste jeg ikke.

Tak for svaret.... er sådan noget svært at få de-monteret?

Hvis det er eftermonteret såkaldte HID, så skal det vel bare afmonteres og i sættes nye halogen pærer i de eksisterende lygter. Bør ikke tage en mekaniker mere end en time.
Du kan faktisk få Halogenpærer der lyser næsten lige så kraftigt som xenon, og som er lovlige.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Besvar

Tilbage til "Ekstraudstyr, tuning & styling"