Ambassadør i audiclub DK

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Besvar
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Ambassadør i audiclub DK

Indlæg af FinnK »

Hvad er det der afgør om man er ambassadør eller ej? Jeg vil jo mene at alle medlemmer af audi club DK er ambassadører uanset ancinnitet. :)
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
Brugeravatar
Avantismo
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 23/12/2005 22:29
Geografisk sted: Syd for Whiskybæltet

Re: Ambassadør i audiclub DK

Indlæg af Avantismo »

Baseret på antal indlæg.

Det har været oppe tidligere. Sidst for ca 5 år siden
Mvh Kim

Audi TT coupe 180 hk CQJ 1998
Brugeravatar
Bohn
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 962
Tilmeldt: 22/06/2007 22:12
Geografisk sted: Haslev, Sjælland

Re: Ambassadør i audiclub DK

Indlæg af Bohn »

FinnK skrev:Hvad er det der afgør om man er ambassadør eller ej? Jeg vil jo mene at alle medlemmer af audi club DK er ambassadører uanset ancinnitet. :)

Alle der har fået ny "titel" får det per automatik af systemet, og som Kim rigtigt nok skriver, så er det udelukkende et spørgsmål om antal indlæg på forum.

Tillader mig at bringe et kort citat: -Et eksempel på en lille ting vi som club kan gøre, er fx. over for de medlemmer som har været med til at holde liv i forum, og som igennem en lang årrække har hjulpet andre. De har selv efter 1.500-2.000 indlæg, samme titel som alle andre - “Forumbruger”. Her har jeg besluttet at de får en titel som i større grad afspejler og synliggøre den indsats de har ydet for Audi club Danmark, slår den nye formand fast.

Man kan læse hele artiklen på hjemmesiden: http://www.audiclub.dk/index.php?id=77&tx_news_pi1%5Bnews%5D=36&tx_news_pi1%5Bcontroller%5D=News&tx_news_pi1%5Baction%5D=detail&cHash=507ebf5c3037f253ecf0d5be5f021e70
Hygge
Kim Bohn

By: Haslev
Bil: BMW i3 Rex 2014
CV: LMC Dominant 550RD 2005
Foto: Fujifilm X100s & DJI Phantom 4
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Ambassadør i audiclub DK

Indlæg af FinnK »

Bohn skrev:
FinnK skrev:Hvad er det der afgør om man er ambassadør eller ej? Jeg vil jo mene at alle medlemmer af audi club DK er ambassadører uanset ancinnitet. :)

Alle der har fået ny "titel" får det per automatik af systemet, og som Kim rigtigt nok skriver, så er det udelukkende et spørgsmål om antal indlæg på forum.

Tillader mig at bringe et kort citat: -Et eksempel på en lille ting vi som club kan gøre, er fx. over for de medlemmer som har været med til at holde liv i forum, og som igennem en lang årrække har hjulpet andre. De har selv efter 1.500-2.000 indlæg, samme titel som alle andre - “Forumbruger”. Her har jeg besluttet at de får en titel som i større grad afspejler og synliggøre den indsats de har ydet for Audi club Danmark, slår den nye formand fast.

Man kan læse hele artiklen på hjemmesiden: http://www.audiclub.dk/index.php?id=77&tx_news_pi1%5Bnews%5D=36&tx_news_pi1%5Bcontroller%5D=News&tx_news_pi1%5Baction%5D=detail&cHash=507ebf5c3037f253ecf0d5be5f021e70


Det er modtaget (y)
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"