Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Alt om adaptere, antenner og ledninger.
Besvar
1922
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 26/02/2008 21:34
Geografisk sted: Jylland

Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Indlæg af 1922 »

Hej, er der nogle der kan hjælpe mig med at fortælle hvor jeg kan finde antenneforstærkeren rent fysisk i bilen, der sidder heller ikke den ledning der normalt skal have strøm sammen med antennestikket. Har prøvet at købe en alm antenneforstærker og koble til anlægget hvilket hjalp lidt men den fanger ikke kanalerne rent...Ked af det hvilke muligheder er der for at kunne høre radio i god kvalitet?
Brugeravatar
Allan_A4
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 183
Tilmeldt: 30/01/2008 07:59

Re: Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Indlæg af Allan_A4 »

i min sidder den bagi under beklædningen i venstra side. har set de også kan sidde i stolpen i højre side bagi.
1922
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 26/02/2008 21:34
Geografisk sted: Jylland

Re: Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Indlæg af 1922 »

Allan_A4 skrev:i min sidder den bagi under beklædningen i venstra side. har set de også kan sidde i stolpen i højre side bagi.


Kan du beskrive det lidt nærmere!
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Indlæg af Yann »

Antenneforstærkerne sidder under / ved siden af de bageste sideruder, for at få god adgang til dem skal du have sidebekædningerne i bagagerummet afmonteret.
Den "antenneforstærker" du havde prøvet med, er vist ikke en antenneforstærker, men en strømforsyning til antenneforstærkeren. Sådan en skal ikke bruges hvis du har en originalradio monteret.

Mvh. Yann
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
1922
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 26/02/2008 21:34
Geografisk sted: Jylland

Re: Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Indlæg af 1922 »

Yann skrev:Antenneforstærkerne sidder under / ved siden af de bageste sideruder, for at få god adgang til dem skal du have sidebekædningerne i bagagerummet afmonteret.
Den "antenneforstærker" du havde prøvet med, er vist ikke en antenneforstærker, men en strømforsyning til antenneforstærkeren. Sådan en skal ikke bruges hvis du har en originalradio monteret.

Mvh. Yann


Jo det var en rigtig antenneforstærker jeg købte til formålet og det virker da også 80% men det ireterer mig at det ikke bare spiller 100%!! men prøver lige at se om jeg kan "fange forstærkeren" under sidebeklædningen!
secufino
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 66
Tilmeldt: 9/06/2007 13:30
Geografisk sted: Fredericia

Re: Antenneforstærker A4 avant 2,5 TDI årgang 2002

Indlæg af secufino »

I A6 sidder den i taget under antennen. Der er adgang gennem loftlyset....
Der er så forfærdeligt mange ting man slet ikke er i stand til at gøre, når man af et ærligt hjerte, overhovedet ikke forsøger.
A6 avant (c5) 2000 aut/tiptronic sort m. læder. Motor: 2,4 (ALF)
Besvar

Tilbage til "Adaptere, antenner og ledninger"