samling ledninger til DVD afspiller, bag, HJÆLP

Alt om adaptere, antenner og ledninger.
Besvar
Kam
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 10
Tilmeldt: 7/12/2007 21:01
Geografisk sted: Herning

samling ledninger til DVD afspiller, bag, HJÆLP

Indlæg af Kam »

Hej.

Jeg har en A6 Avant, 4F. MMI High

Jeg har for nogle måneder siden fået monteret digital + analog TV (hos Kufatec) DSP system mv.

Derudover en DVD afspiller, der der monteret i armlænet i bagsædet (skærme er monteret i nakkestøtter)

Mit problem er, at der er samlet en masse ledninger lige i "overgangen" ved armlænet/bagsædet/ryglænet i bag DVD-afspilleren. Der er altså tale om de ledninger, der kommer fra MMI-skærmen/Tv-anlægget

Nu er nogle af disse ledninger (samlet med " jack-stik" (hedder de ikke det ?))faldet fra hinanden - vel som følge af at armlænet er "åbnet og lukket" en masse gange.

Jeg kan ikke finde ud af at samle disse ledninger igen. dels fordi der er en masse ledninger - hvoraf nogle skal bruges og nogle slet ikke skal bruges. Og de der skal bruges, ved jeg ikke hvad er for nogle - og hvis jeg vidste, så ved jeg ikke, hvordan de skal samles med ledningerne fra DVD-afspilleren.

Problemet startede med, at der ikke var lyd i venstre side ved afspilning af DVD. Men nu er der "no signal" til skærmene til nakkestøtterne.

Jeg har været ved at rode med det - men jeg kan sgu heller ikke finde ud af at skille sædet/armlænet nok ad til at jeg kan komme til ledningerne.

Er der en venlig sjæl derude, der har forstand og mod til at bruge en lørdag formiddag på at hjælpe mig ?

Selvfølgelig mod betaling.

Geografi: gerne Midtjylland - men ikke noget krav.

De bedste hilsner

Karsten
Besvar

Tilbage til "Adaptere, antenner og ledninger"