iphone integration til 2014 a4 b8

Alt om forstærkere, højttalere, CD-changere, TV-tunere, iPod, DVD afspillere, Telefonsystemer, mm.
Besvar
c_eilersen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 37
Tilmeldt: 7/09/2010 18:11

iphone integration til 2014 a4 b8

Indlæg af c_eilersen »

hej,

Jeg har lige fået min nye A4 Avant S-line 2.0TDI 150HK.

Jeg har BT handsfree, men leder nu efter noget iphone integration, så jeg kan streame musik og oplade iphonen i bilen.

I min gamle bil - en A4 B6, havde jeg en Dension Gateway og en Brodit aktiv holder så jeg kunne:

- Oplade iphone, når den sad i holderen (strøm kom direkte igennem dension modulet)
- Afspille spotfy, wimp, tdc play osv - via CD/AUX på mit Becker anlæg.

Jeg leder efter et setup, der kan det samme (men er ikke interesseret at kunne afspille via Itunes.)

Bilen har Navigation og vist nok MMI3 (DVD + 2xSD slots).

Det ville selvfølgelig være fedt at kunne kontrollere spotify fra anlægget/rattet, men dette er ikke et must.

Jeg har overvejet et AMI og Tune2Air BT interface, men da jeg også gerne vil kunne lade på telefonen, tror jeg måske en kablet løsning ligesom min gamle Dension-løsning er et bedre valg?

Der er tilsyneladende rigtigt mange muligheder efterhånden - alene Dension har 2-3 forskellige at vælge imellem, så vidt jeg kan se - så god råd er velkomne :)

mvh
Christian
mvh
Christian

- 2014 - A4 Avant 2.0TDI 150HK Multitronic, S-Line
- 2003 - A4 Avant 1.8T 163HK
- 1995 - Defender 90 300TDI 112HK :)
jespermilton
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21/12/2015 17:58

Re: iphone integration til 2014 a4 b8

Indlæg af jespermilton »

Hejsa
Jeg har et tune2air kabel jeg lige har købt, men desværre ikke kan bruge (jeg checkede ikke om jeg havde et AMI stik :/[] )
Kunne det være noget?

- Jesper
Besvar

Tilbage til "Multimedia"