Dvb-t tuner mpeg 4

Alt om forstærkere, højttalere, CD-changere, TV-tunere, iPod, DVD afspillere, Telefonsystemer, mm.
Besvar
thomasEBBE
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11/08/2011 06:06

Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af thomasEBBE »

jeg har lige fået en dvb-t tuner hjem til min bil og har prøvet at tilslutte det for at se om det virkede :) og nu har jeg fast monteret det hele men nu er der ingen lys i tuneren og jeg har samlet det hele som jeg skulle hvad tror i der er galt ??
Brugeravatar
CN
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 16/10/2006 17:06
Geografisk sted: Sjælland

Re: Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af CN »

thomasEBBE skrev:jeg har lige fået en dvb-t tuner hjem til min bil og har prøvet at tilslutte det for at se om det virkede :) og nu har jeg fast monteret det hele men nu er der ingen lys i tuneren og jeg har samlet det hele som jeg skulle hvad tror i der er galt ??

Måske du skulle skrive hvad for en tuner der er tale om evt bil type :-k
Carsten
thomasEBBE
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11/08/2011 06:06

Re: Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af thomasEBBE »

1x DVB-T TUNER TIL BIL, BÅD, CAMPING MV. · MPEG4 (DHD1500) er hvad der stod på min ordreseddel for er ikke hjemme i dag og jeg har en Audi A3 fra 98 og jeg har taget strømmen fra samme sted som mit anlæg og mit anlæg tænder fint
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af Yann »

thomasEBBE skrev:jeg har lige fået en dvb-t tuner hjem til min bil og har prøvet at tilslutte det for at se om det virkede :) og nu har jeg fast monteret det hele men nu er der ingen lys i tuneren og jeg har samlet det hele som jeg skulle hvad tror i der er galt ??


Så er tuneren defekt :!:
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
thomasEBBE
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11/08/2011 06:06

Re: Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af thomasEBBE »

Men det kan jo ikke passe at den lige går i stykker ved at ligge i kassen i en halv time
thomasEBBE
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11/08/2011 06:06

Re: Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af thomasEBBE »

Så har jeg fået boksen til at du og fået monteret det hele men stel forbindelsen er ikke for god så jeg vil høre om den sorte ledning hvor der står gnd er stel ? og kan det være det der er galt lige når jeg starter det hele op så søger den men intet signal siger den ?
Brugeravatar
H Lind
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 80
Tilmeldt: 1/11/2011 20:03
Geografisk sted: Nord for fjorden

Re: Dvb-t tuner mpeg 4

Indlæg af H Lind »

thomasEBBE skrev:Så har jeg fået boksen til at du og fået monteret det hele men stel forbindelsen er ikke for god så jeg vil høre om den sorte ledning hvor der står gnd er stel ? og kan det være det der er galt lige når jeg starter det hele op så søger den men intet signal siger den ?


Kanon (y) endelig noget der også kan bruges i 2012

Hvilken radio er den tilsluttet :?:
Skal der bruges andre ting :?:
Kan den tilsluttes en RNS-D :?:
Med Venlig Hilsen

Henrik Lind Jensen
Audi A4 B6 Avant 3,0 quattro 2003 S-line


Skal man have lavet noget ordenligt skal man gøre det selv - Eller kende en i vores gode Audi Club.
Besvar

Tilbage til "Multimedia"