Kræver hybrid tv-tuner en speciel display unit ?

Alt om forstærkere, højttalere, CD-changere, TV-tunere, iPod, DVD afspillere, Telefonsystemer, mm.
Besvar
Brugeravatar
UdstyrsFreak
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 531
Tilmeldt: 5/12/2003 23:36
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Kræver hybrid tv-tuner en speciel display unit ?

Indlæg af UdstyrsFreak »

Jeg er igang med at indsamle dele til bak-kamera + TV tuner installation i min A6 4F. Indtil nu har jeg haft den opfattelse at TV tuneren blot krævede en MMI display unit med FBAS indgang til video signalet. Men så faldt jeg over nedenstående ebay auktion. Her skriver sælgeren at den oprindelige display unit til analog tuner ikke passer sammen med den nye hybrid tuner. Kan det virkelig passe, eller er det salgsgas så han kan sælge en ny display unit med ?

http://cgi.ebay.de/Audi-A6-4F-A8-4E-Q7- ... 5ad53a616f
Mvh
Michael Hansen
Audi A6 (4F) Avant 2.0 TDI - 2007
MMI High, Klima plus, Farve FIS, Multifunktionsrat, Bluetooth, Bi-Xenon, LED-baglygter, Lyspakke, Glanspakke, Svingbart træk, CH/LH...

"En bør ikke accelerere fragmenter af geologisk herkomst såvel i transvasale som ballistiske baner, såfremt en selv residere i transparant domicil af ekstremt ringe brudstyrke"
Brugeravatar
Yann
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 22/07/2007 11:57
Geografisk sted: West Sealand County

Re: Kræver hybrid tv-tuner en speciel display unit ?

Indlæg af Yann »

Det er MMI-styreenheden der skal have F-BAS indgang, ikke displayet. Har aldrig hørt om et specielt display pga. digital TV-tuner.
Synes der er underligt at et firma som Conexx ikke skriver partnr. på delene de udbyder.
Vær opmærksom på at dele fra MMI 3G ikke passer til 2G og omvendt.
Mvh. Yann


Audi A3 1,9 TDI 2001
VCDS
CRecorder

PicoScope
MobilScan
Torque
EOBDFacile
AutoCom
Brugeravatar
UdstyrsFreak
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 531
Tilmeldt: 5/12/2003 23:36
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Re: Kræver hybrid tv-tuner en speciel display unit ?

Indlæg af UdstyrsFreak »

Hej Yann,
Det er nok mig der ikke fik det formuleret ordentlig. Med "display unit" mente jeg også selv MMI styreboksen. Sådan en har jeg også fået fat på med reservedelsnummeret 4E0 035 729A og software nummeret: 4F0 910 732K. Den har FBAS indgang og jeg regnede derfor med at den ville passe sammen med TV tuneren... Indtil jeg læste annoncen fra Connexx...
Mvh
Michael Hansen
Audi A6 (4F) Avant 2.0 TDI - 2007
MMI High, Klima plus, Farve FIS, Multifunktionsrat, Bluetooth, Bi-Xenon, LED-baglygter, Lyspakke, Glanspakke, Svingbart træk, CH/LH...

"En bør ikke accelerere fragmenter af geologisk herkomst såvel i transvasale som ballistiske baner, såfremt en selv residere i transparant domicil af ekstremt ringe brudstyrke"
Besvar

Tilbage til "Multimedia"