Montere bose i a4 b6

Alt om BOSE lydsystemer.
Besvar
L.H.S.
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18/10/2014 09:58
Geografisk sted: fyn

Montere bose i a4 b6

Indlæg af L.H.S. »

Hej jeg skal til at montere et bose setup i min a4 b6
jeg har dog prøvet at søge på google efter ledningsnettet til dette ,jeg for det dog med i handlen men vil jo gerne være helt sikker på jeg for alt med
så hvis nogen har et billede af dette ledningsnet ville jeg være glad

ligeledes har jeg en alpine radio som jeg gerne vil beholde og bruge så er ved at få undersøgt hvilken adapter der skal bruges til dette
hvis nogen har prøvet dette eller kender til dette høre jeg også gerne fra dig
J Reher
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 31/05/2012 23:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Montere bose i a4 b6

Indlæg af J Reher »

Bose bruger RNS-E, tror ikke du kan få det til at køre med en anden headunit, med mindre du er aldeles skrap til elektronik.
Jeg har en vejledning på tysk om hvordan man gør og prøver at vedhæfte den i pdf format

God fornøjelse
Vedhæftede filer
Bose Umbau.pdf
(51 KiB) Downloadet 1057 gange
Mvh
J Reher
L.H.S.
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18/10/2014 09:58
Geografisk sted: fyn

Re: Montere bose i a4 b6

Indlæg af L.H.S. »

Tak for info og fil :)
jeg har snakket med carsound som er ved at finde ud af hvilken adapter jeg skal ha , der skulle være lavet noget til alpine nemlig sagde de , men der er noget aktiv i den adapter som omformer stik og gør så den slukker og tænder forstærkeren, så jeg håber virkelig på de har det ,men det koster fra 600 kr for en adapter sagde de
men hvis det ender i de ikke har det og det ikke kan købes så vil jeg købe en anden headunit fra audi af ,da jeg gerne vil ha bose setupet i bilen
L.H.S.
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: 18/10/2014 09:58
Geografisk sted: fyn

Re: Montere bose i a4 b6

Indlæg af L.H.S. »

Efter at have googlet en del fandt jeg frem til at jeg sagtens kan beholde min egen radio og bruge bose systemet :)
man kan få forskellige adaptere alt efter hvilket system man har i bilen , så hvis andre skulle få brug for denne info har jeg indsat et link så man kan se hvilket adapter man skal købe og de kan findes på ebay til små penge :) og har man rat betjent ovs er det heller ikke noget problem

http://www.bluespot.co.uk/car_radio_adaptors.aspx?id=16
Besvar

Tilbage til "BOSE lydsystemer"